کد خبر: ۸۶۰۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵ 10 June 2020

به گزارش تابناك به نقل از مهر، علی احسان پور ظهر چهارشنبه از شناسایی ۷۹۶ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا طی شبانه‌روز گذشته (۲۰ لغایت ۲۱ خرداد) در استان خوزستان خبر داد و افزود: با احتساب موارد جدید، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در این استان به ۲۲ هزار و ۷۷ نفر افزایش یافت.

وی در ادامه گفت: از مجموع بیماران جدید شناسایی شده، ۵۸۱ بیمار با نظارت کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۲۱۵ بیمار نیز بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد: این موارد جدید به تفکیک حوزه دانشگاه علوم پزشکی، حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۴۱۷ مورد، حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول ۲۲۰ مورد، حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان ۱۳۹ مورد، حوزه دانشکده علوم پزشکی شوشتر ۵ مورد و حوزه دانشکده علوم پزشکی بهبهان ۱۵ مورد بوده است.

احسان پور با بیان اینکه در حال حاضر ۷۱۷ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان بستری و تحت درمان هستند، افزود: با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم، ۲۰ هزار و ۶۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا، بهبود یافته یا از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی در پایان گفت: متأسفانه در شبانه‌روز گذشته، ۳ مورد در حوزه دانشگاه دزفول، ۱۱ مورد حوزه دانشگاه جندی‌شاپور اهواز و یک مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان بر اثر ابتلاء به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار