رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: مجتمع فرهنگی، تفریحی و رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان در روستای هدف گردشگری «درک» احداث می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶ 12 June 2020

سلطانعلی میر اظهار داشت: «درک» یک روستای هدف گردشگری واقع در شهرستان کنارک است و موقعیت ویژه آن که در ساحلش شاهد تلاقی تپه‌های ماسه‌ای کویری و امواج دریا هستیم موجب شده سالانه میزبان جمع زیادی گردشگر باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با توجه به این ظرفیت‌ها پیگیر ساخت مجتمع خدمات رفاهی فرهنگی و گردشگری در این روستا است تا هم به مسئولیت اجتماعی معرفی آن عمل کند و هم با برگزاری اردوهای عملی و تفریحی میزبان اساتید و دانشگاهیان کشور باشد.

وی درباره مستقل شدن پردیس‌های دانشگاه آزاد استان گفت: با توجه به بعد مسافت و دوری از مرکز پیگیر هستیم پردیس‌های مستقل جنوب سیستان و بلوچستان که تحت نظر دانشگاه آزاد واحد چابهار است به مراکز مستقل دانشگاهی تبدیل شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر در دانشگاه آزاد واحد چابهار و پردیس‌های آن در شهرهای مختلف جنوب مانند راسک، کنارک و... بیش‌ از 5 هزار نفر تحصیل می‌کنند که به اندازه یک دانشگاه آزاد در شهرهای بزرگ کشور است، بنابراین لازم است با تقویت سیستم اداری و جذب هیئت علی این مراکز مستقل شوند تا امکان خدمات‌رسانی مناسب را داشته باشند./تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار