کد خبر: ۸۶۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸ 13 June 2020
 

رئیس هیات ووشو از فعالیت این رشته رزمی در شهر‌های سفید گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدرضا نوبخت ،رئیس هیات ووشو گیلان گفت: بر اساس اعلام معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان فعالیت رشته ورزشی ووشو در شهر‌های سفید بلامانع است که بر این مبنا گیلان هم جزو استان‌هایی است که این رشته ورزشی در آن فعالیت خود را از سر گرفته است.

اوافزود: دکتر مهدی علی نژاد طی نامه‌ای به مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها و روسای فدراسیون ها، آخرین دستورالعمل فعالیت رشته‌های ورزشی را اعلام کرد که طبق این دستورالعمل، فعالیت ووشو در شهر‌هایی که از نظر کرونا وضعیت شان سفید اعلام شده در هر دو بخش ساندا و تالو بلامانع است.

رئیس هیات ووشو گیلان گفت: همچنین در شهر‌هایی که وضعیت آنان از نظر شیوع کرونا زرد و قرمز اعلام شده، تنها تالوکاران می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند و ورزشکاران بخش ساندا همچنان اجازه فعالیت در باشگاه‌ها را در این شهر‌ها ندارند.

محمدرضا نوبخت افزود : به هرحال با توجه به تعطیلی تمرینات حدود یکصد روزه، ووشوکاران می‌توانند تمرینات خود را آغاز کنند و هم اینک نیز در گیلان این فعالیت در شهر‌های سفید آغاز شده و ما منتظر تصمیمات جدید فدراسیون درخصوص برگزاری مسابقات و اردو‌ها هستیم.

او گفت: با این وجود هدف ما این است که ووشوکاران گیلانی آمادگی خود را با انجام تمرینات حفظ کنند تا در صورت برگزاری مسابقات به صورت حضوری یا غیرحضوری این ورزشکاران بتوانند با درخشش خود مقام و مدال‌های رنگارنگی را کسب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار