کد خبر: ۸۶۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۹ 18 June 2020

تابناک خوزستان: 

با توجه به تاثیرگذاری نمایش های خیابانی و استقبال شهروندان اهوازی از این هنر معاونت و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز اقدام به اجرای نمایش های اجرامحور در سطح شهر اهواز نموده است.

این نمایش های به صورتی است که بينندگان به جاي آن كه پيام اصلي نمايش را به صورت كلمات دريافت كنند، ‌از طريق زبان عمل و رفتار دريافت و براي خود تفسير مي كنند. 

در نمایش اجرا محور کرونایی که توسط شهرداری اهواز انجام می شود، هنرمندان با زبان ديگري كه زبان سكون و عمل غيره منتظره است به انتقال راه های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا می پردازند.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی با بیان این که نمایش های اجرامحور به صورت گسترده در سطح معابر پرتردد، عابر بانک ها و جایگاه های پمپ بنزین اجرا می گردد، عنوان کرد: در شرایط کنونی موضوع شیوع کرونا در میان شهروندان بسیار جدی است و سازمان وظیفه خود می داند در این زمینه فعالیت مثمرثمری داشته باشد.

جت الاسلام سید علی جزایری افزود: معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری برنامه های فراوانی اتخاذ نموده است که در حال حاضر به علت هشدارهای بهداشتی مسئولان اجرای بسیاری از آن ها مقدور نمی باشد. با این حال سعی بر آن بوده در مواردی که امکانپذیر است با استفاده از سایر ظرفیت های سازمان و هم چنین بهره مندی از دیگر ظرفیت ها، از جمله مساجد، فعالان فرهنگی و گروه های خودجوش مردمی، هیئات و هنرمندان برنامه های متنوعی اجرا شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار