کد خبر: ۸۶۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ 18 June 2020

 

مدیر جهاد کشاورزی کوهدشت با اشاره به برآورد خسارت بخش کشاورزی در ۱۱ روستای سیل‌زده رودبار گفت: خسارت کشاورزان سیل‌زده در این مناطق پرداخت می‌شود.

 
خسارت کشاورزان سیل‌زده در 11 روستای رودبار کوهدشت پرداخت می‌شود

فرج‌علی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: سیل فروردین سال 1398 به 11 روستای رودبار در بخش کوهنانی خسارت وارد کرد و تاکنون برآورد خسارتی از سیل به بخش کشاورزی در این مناطق انجام نشده‌ بود.

وی با بیان اینکه تاکنون پرداخت خسارت به کشاورزان سیل‌زده 11 روستای رودبار محل اختلاف بین ستاد بحران و وزرات نیرو بود که هم‌اکنون این قضیه برطرف شده ‌است افزود: برآورد خسارت به بخش کشاورزی در این مناطق انجام شده ‌است.

مدیر جهاد کشاورزی کوهدشت با بیان اینکه پرونده‌های 500 بهره‌بردار در روستاهای سیل‌زده رودبار برای پرداخت خسارت تشکیل شده ‌است، عنوان کرد: 100 درصد میزان خسارت سیل کشاورزان در این مناطق با رایزنی معاون عمرانی استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در روزهای آینده پرداخت می‌شود.


وی بیان کرد: رقم نهایی میزان خسارت به کشاورزان سیل‌زده 11 روستای رودبار در حال انجام نهایی برای ثبت در سامانی استانی‌ است و میزان پرداختی خسارت نیز در روزهای آینده اعلام می‌شود.

11 روستای چم‌برزو، چم نقدعلی، قبرمحمد مراد، حسین‌بیگ، چم میربگ، چم لطور، سیا کمر زالی، سرگنداب بالا، سرگنداب سفلی و کاکاوند در پی سیلاب فررودین سال 1398 غرق در آب شدند و راه‌های ارتباطی این منطقه نیز از سمت استان‌های لرستان و ایلام قطع‌ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار