رئیس هیات ووشو استان کرمانشاه بابیان اینکه جامعه ووشو کرمانشاه بسیج شده‌اند تا این رشته را در استان به اوج برسانند، گفت: برای اینکه بتوانیم در بخش تالو هم مانند ساندا تقویت شویم، همه قهرمانان را جمع کرده‌ایم تا از ظرفیت آنها استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۶۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 21 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،رضا مهدی پور، به تشریح وضعیت ووشو استان پرداخت و با اشاره به قدرت ساندای بخش بانوان در کرمانشاه، اظهارکرد: باتوجه به ظرفیت و توانمندی که در این بخش داریم، در تلاشیم تا با فروکش شدن کرونا تیم بانوان کرمانشاه را به یکی از مسابقات بین المللی اعزام کنیم.

وی تاکید کرد: تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شده و طی مذاکراتی هم که با فدراسیون داشته‌ایم، موافقت آنها را برای اعزام تیم ساندای بانوان کرمانشاه به اولین مسابقات بین المللی گرفته‌ایم.

رئیس هیات ووشو استان به انتقادات مطرح شده در خصوص ضعف ساندای مردان در کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: آنطور که گفته می‌شود، در بخش ساندای مردان چندان هم ضعیف نیستیم و سال گذشته توانستیم پس از 10 سال در این بخش یک مدال طلا از مسابقات کشوری بگیریم.

وی افزود: البته تاکید داریم که ساندای مردان هم باید به اندازه ساندای بانوان در کرمانشاه قدرتمند شود و این اتفاق خوب را باید رقم بزنیم، برای همین مربیان خوب و تحصیلکرده ای که سابقا عضو تیم ملی بوده اند را به کرمانشاه آورده‌ایم تا ساندای مردان هم به سطح بالایی برسد.

مهدی پور خاطرنشان کرد: برای رشد و ارتقاء ووشو کرمانشاه می‌خواهیم از دانش مربیان توانمند کشوری استفاده کنیم.

وی در ادامه به وضعیت بخش تالو ووشو کرمانشاه هم اشاره‌ کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم تالو کرمانشاه را از وضعیت کنونی خارج کنیم، موافقت فدراسیون را برای اعزام یکی از مربیان تالو استان جهت گذراندن دوره‌های آموزشی در کشور چین گرفته‌ایم که می‌تواند قدم مهمی برای رشد تالو کرمانشاه باشد.

رئیس هیات ووشو کرمانشاه بابیان اینکه تالو کرمانشاه در سالهای گذشته دچار عقب افتادگی زیادی شده، عنوان کرد: تمام قدرتمان را بکار گرفته‌ایم تا تالوی کرمانشاه از این وضعیت خارج شود و برای این کار همه قهرمانان این رشته را جمع کرده‌ایم تا تالوی استان را تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده، آموزش و استعدادیابی دو اقدام کلیدی برای نجات تالوی کرمانشاه از این وضعیت است که با اجرای برنامه های در نظر گرفته شده در این دو حوزه می‌توانیم در چندسال آینده شاهد یک تکان و جهش در تالو استان باشیم.

مهدی پور تاکید کرد: طی سال گذشته کارهای زیادی برای رشد ووشو کرمانشاه انجام دادیم و اکنون هم همه بسیج شده ایم تا آن را به اوج برسانیم، هرچند که برای رشد بخشی مانند تالو به زمان بیشتری نیاز داریم، اما قطعا در سالهای آتی تالو کرمانشاه تکان خواهد خورد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار