کد خبر: ۸۶۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 21 June 2020

عدنان غزی در گفتگو با مهر با اشاره به اعتراض‌های صورت گرفته کارگران شرکت نیشکر هفت تپه به دلیل دریافت نکردن حقوق معوق خود اظهار کرد: در این زمینه تلاش‌هایی صورت گرفته است که مشکل کارگران حل شود.

وی افزود: یکی از کارهای صورت گرفته در این خصوص، پیگیری برای رفع انسداد برخی حساب‌های بانکی شرکت نیشکر هفت تپه است تا با آزاد سازی پول، امکان پرداخت حقوق معوق کارگران نیشکر هفت تپه محقق شود.

غزی تصریح کرد: روز گذشته هم در تماس با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشکلات ایجاد شده برای این شرکت و عدم پرداخت حق بیمه کارگران را با وی در میان گذاشتیم و قول همکاری از وی گرفتیم.

فرماندار شوش تصریح کرد: به کارگران اطمینان می‌دهیم با قدرت پیگیری حل مشکل آنها هستیم ولی موانعی در این مسیر قرار دارد که باید مرتفع شوند.

کارکنان نیشکر هفت‌تپه شوش در چند روز اخیر در مقابل ساختمان مدیریت تجمع کرده و خواستار پرداخت حق بیمه، حقوق و رسیدگی به وضعیت شرکت شدند.

هم‌زمان با برگزاری دادگاه متهمان ارزی، این شرکت نیز به حالت نیمه تعطیل درآمده و دارای مشکلاتی در پرداخت شده است.

برخی کارکنان عقیده دارند پرداخت نشدن حقوق آنها و تأخیر در این مورد نوعی تلاش مالکان شرکت برای اثر گذاشتن بر روند رسیدگی به تخلف مالکان شرکت است.

دادگاه رسیدگی به پرونده ۱۸ جلدی تخلفات ارزهای دولتی مربوط به امید اسدبیگی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت توسعه نیشکر هفت‌تپه به عنوان متهم ردیف اول در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی از یک ماه گذشته آغاز شد.

مبلغ اتهام قاچاق عمده ارز و معاملات غیرمجاز ارزها، بیش از ۱.۴ میلیارد دلار بوده که در چند محور آمده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار