سرپرست مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد تبلیغات حاشیه ساز اینستاگرام این باشگاه توضیحاتی داد.
کد خبر: ۸۶۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷ 24 June 2020

به گزارش تابناک خوزستان به نقل از فارس، تشکیل یک کمپین تبلیغاتی از سوی اینستاگرام باشگاه پرسپولیس باعث ایجاد حواشی و برخی انتقادات به این کار شده است.

هشتگی که پیش از این هم در صفحات مجازی حاشیه ساز شده بود اما در اقدامی عجیب باشگاه پرسپولیس با استفاده از این هشتگ در حال تبلیغ است و سازوکار سوددهی آن برای پرسپولیس مشخص نیست. 

در همین زمینه علیرضا اشرف سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با رادیو جوان وقتی با این پرسش مجری برنامه روبرو شد که آیا این تبلیغات با هماهنگی روابط عمومی باشگاه روی خروجی اینستاگرام پرسپولیس قرار گرفته یا خیر وی پاسخ داد: در این چند روز که باشگاه روابط عمومی نداشته و حتما با خود مسئولان باشگاه هماهنگ بوده اند.

وی تاکید کرد: افرادی که در درگاه های ارتباطی باشگاه فعالیت می کنند با هماهنگی مسئولان باشگاه اقدام به انتشار خبر می کنند. 

مدیر رسانه ای پرسپولیس در خصوص اینکه آیا هیات مدیره پرسپولیس در جریان این تبلیغات هستند، گفت: من تازه امروز در پست روابط عمومی آمده ام و در این خصوص هنوز اطلاعاتی ندارم. بهتر است در این زمینه با هیات مدیره و آقای رسول پناه صحبت کنید. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار