پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که عملکرد پرسپولیس مقابل پیکان نشان دهنده میل و انگیزه بالای این تیم برای شروع بازی‌ها بود.
کد خبر: ۸۶۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱ 29 June 2020

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص عملکرد پرسپولیس در شروع مجدد لیگ و حواشی آغاز مسابقات با توجه به شیوع ویروس کرونا، گفت: پیش از هر چیزی، مسئله حائز اهمیت حفظ سلامتی بازیکنان، کادر تیم‌ها و کادر برگزار کننده مسابقات است. باید امنیت و آرامش روحی و روانی و سلامتی استاندارد باشد. پروتکل‌ها باید به درستی رعایت شود و آن چیزی که دیدیم 80 تا 90 درصد شرایط مهیای برگزاری مسابقات بود، اما بازهم مشخص بود یکسری ریسک‌ها وجود دارد که احتمال آلوده شدن را می‌دهد. آغاز مسابقات را باید به فال نیک بگیریم و اینکه امیدوار باشیم همه چیز به درستی برگزار شود و کسی به کرونا مبتلا نشود.

وی افزود: اگر بخواهیم دیدار پرسپولیس و پیکان را از نظر فنی نگاه کنیم، طبیعتاً هر دو تیم کیفیت صددرصد خود را نداشتند. افت بدنی بازیکنان باعث افت فنی مسابقات شده و برای ارتقای مجدد کیفیت مسابقات، بازیکن‌ها نقش آفرین هستند. اینکه زندگی سالم داشته باشند و در کنار تمرینات تیمی و باشگاهی، هر بازیکن باید به صورت ویژه و با تناسب به شرایط و نیازهای فیزیکی‌اش، در منزل یا باشگاه‌های خصوصی و در فضایی مناسب، تمرین اختصاصی داشته باشد. بازیکنان باید میزان آمادگی‌شان را بالاتر ببرند و این مسئله هم به خودشان برمی‌گردد. اگر مشکلی نباشد می‌توانیم لیگ را به خوبی به پایان ببریم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ این فصل تأکید کرد: کیفیت پایین مسابقات در شروع مجدد لیگ، به دلیل وقفه طولانی مسابقات و حتی تمرینات گروهی تیم‌هاست. با این حال فکر می‌کنم نوع بازی پرسپولیس مقابل پیکان، نشان دهنده میل و انگیزه بسیار بالای تیم برای بازی کردن بود. اگر کار به همین شکل پیش برود، قهرمانی پرسپولیس به زودی محرز خواهد شد.

ذوالفقارنسب درباره شرایط فعلی تیم‌ها و اینکه آیا با این میزان از آمادگی می‌توانند در آسیا به نتیجه‌گیری امیدوار باشند، گفت: این مشکل و تعطیلی مسابقات برای همه کشورها بوده و شرایط برای همه تیم‌ها یکسان خواهد بود. ما هم این مسئله را قبلاً تجربه نکردیم، اما آنچه تیم‌ها برای نتیجه‌گیری لازم دارند، ارتقای وضعیت بدنی، فکری، روحی و روانی تیم‌هاست. از حالا هم نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار