یونیت های صندوق واسطه گری دارا یکم که اردیبهشت ماه امسال، هر واحد ۱۰ هزار تومان پذیره نویسی شد، در معاملات امروز به حدود ۲۹ هزار تومان رسید.
کد خبر: ۸۶۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳ 29 June 2020

با آغاز سه روز از معامله پذیر شدن واحدهای صندوق سرمایه گذاری واسطه گری یکم که با نماد معاملاتی دارا یکم، در حال عرضه بخشی از سهام شرکت‌های دولتی در بازار سرمایه است، قیمت این واحدها که در هنگام پذیره نویسی در اردیبهشت ماه امسال، ۱۰ هزار تومان تعیین شده بود، به حدود ۲۹ هزار تومان در معاملات امروز رسید.

بازدهی ۱۷۹ درصدی این یونیت‌های سرمایه گذاری و رسیدن قیمت هر برگه تا ۲۹ هزار تومان، در حالی رخ داد که در هنگام پذیره نویسی، به هر متقاضی، ۲۰۰ یونیت تا سقف ۲ میلیون تومان عرضه شد که با آغاز معاملات آن در بازار سرمایه، ارزش دارایی‌های دارندگان این یونیت‌ها از ۲ میلیون تومان به ۵ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسیده است.

گفتنی است امروز در یکی از معاملات نماد دارا یکم، تا سقف قیمتی ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان برای هر یونیت نیز فروش این واحدها به ثبت رسید؛ اما بار دیگر تعدیل قیمتی رخ داد و به دامنه ۲۷ تا ۲۹ هزار تومان بازگشت.

در معاملات امروز، ۱۰ میلیون و ۱۱۷ هزار سهم (واحد) دارا یکم خرید و فروش شد و ارزش معاملات امروز این نماد ۲۷۱ میلیارد و ۴۵۹ میلیون تومان بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار