کد خبر: ۸۷۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱ 02 July 2020

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان با اشاره به رشد ۳۵ درصدی مصرف گاز سی.ان.جی در خوزستان اظهار داشت: پس از سهمیه بندی بنزین به دلیل ثابت ماندن قیمت سی.ان.جی مصرف این سوخت در خوزستان افزایش یافته است

نعمت الله نجفی با اشاره به رشد 35 درصدی مصرف گاز سی.ان.جی در خوزستان اظهار داشت: پس از سهمیه بندی بنزین به دلیل ثابت ماندن قیمت سی.ان.جی تمایل افراد برای دوگانه‌سوز کردن خودروها افزایش و قیمت خودروهای دوگانه سوز نیز روندی صعودی داشته است.

وی افزود: افزایش مصرف و تمایل مردم برای استفاده از سوخت سی .ان.جی در خودرو سبب شده که این سازمان دنبال توسعه جایگاه در سرتاسر استان باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان گفت: 76جایگاه گاز سی .ان.جی فعال در خوزستان وجود دارد و 40 جایگاه جدید نیز در مرحله صدور مجوز، استعلام و تشریفات قانونی هستند.

وی با اشاره به گازسوز کردن خودروهای عمومی در کارگاه‌های مجاز در سرتاسر خوزستان بیان داشت: صاحبان خودروهای عمومی از این فرصت برای دوگانه سوزکردن استفاده کنند.

نجفی گفت: گازسوز کردن همه خودروهای عمومی(وانت ، تاکسی و ون ) که بالغ بریک میلیون و 460هزار دستگاه است به شکل رایگان بوده و صاحبان این خودروها به صورت رایگان می‌توانند در سامانه شرکت پخش فراورده های نفتی ایران به نشانی https://gcr.niopdc.ir/ مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار