کد خبر: ۸۷۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ 03 July 2020

دو روز گذشته کلیپی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد با عنوان « فریادهای زن رامشیری به مسوولان» حرف و حدیث‌های زیادی را به دنبال داشت که روز گذشته فرماندار شهرستان رامشیر ربط این کلیپ را به روستای رویضات از توابع شهرستان رامشیر را تکذیب کرد.

پس از گذشته دو رو از انتشار این کلیپ سید مجید حسینی نژاد  ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: با توجه به حساسیتی که نسبت به انتشار کلیپی تحت عنوان « فریادهای زن رامشیری به مسئوولان»  در بین مردم ایجاد شده بود عصر امروز مشاور رسانه‌ای فرمانداری و یکی از اعضای شورای شهر را به روستای رویضات اعزام کردم تا از نزدیک در جریان وضعیت آب اهالی این روستا قرار بگیرند.

وی با تایید ربط این کلیپ به خانمی از اهالی  روستای رویضات، افزود: دو سه خانواری که در انتهای مسیر لوله‌کشی این روستا زندگی می‌‌کنند و آب به آن‌ها نمی‌رسد، آب مورد نیاز خود را از کانال آب کشاورزی تهیه می‌کنند.

فرماندار شهرستان رامشیر گفت: آب لوله‌کشی این چند خانوار از تاسیسات کوت امیر واقع در بندر ماهشهر تامین می‌شود.

حسینی افزود: مقرر شد هفته آینده برای حل مشکل اهالی روستا یا حجم آب مورد نیازشان را بیشتر می‌کنیم و یا حوضچه احداث کنیم و یا تانکری برای آبرسانی در اختیار آن‌ها بگذاریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته فرماندار رامشیر گفته بود: این کلیپ مربوط به روستای رویضات نیست و تا کنون بارها در فضای مجازی منتشر شده و هر بار به نام روستای یکی از شهرهای آبادان، خرمشهر و... دست به دست می‌شود.

روستای رویضات از توابع بخش مرکزی شهرستان رامشیر و دارای 50 خانوار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار