کد خبر: ۸۷۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 04 July 2020

یه گزارش تابناک خوزستان، ساعت 15 و 30 دقیقه ی امروز 14 تیرماه، انفجار ترانس برق در نیروگاه شهید مدحج زرگان منجر به آتش سوزی در مخازن سوخت این نیروگاه شد که در پی اعلام این حادثه  آتش نشانان به محل اعزام شدند که در نهایت با تلاش آتش‌نشانان، حریق نیروگاه شهید مدحج زرگان مهار شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت و گو با تابناک خوزستان اظهار داشت: در این حادثه ترانس گازی نیروگاه که اخیرا تعمیر شده بود، در حال اورهال بود که دچار انفجار شد که  ماموران آتش نشانی و به همراه خودروهای اطفا حریق در کم ترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند و طی این عملیات، حریق نیروگاه شهید مدحج زرگان مهار شد.

ابراهیم قنبری با بیان این که عملیات اطفای حریق در نیروگاه زرگان با پنج دستگاه خودروی اطفا، یک تانکر پشتیبان و ۲۶ نیروی آتش‌نشان انجام شده است، اظهار داشت: این حادثه تلفات انسانی نداشته و فقط یک نفر از نیرو‌های آتش‌نشانی دچار مصدومیت شده است.

گفتنی است نیروگاه شهید مدحج زرگان به ظرفیت ۴۱۸ مگاوات، در زمینی به مساحت حدود ۲۷ هکتار واقع شده است.  این نیروگاه در مرکز بار شبکه ۲۳۰ کیلوولت برق استان خوزستان بوده و نقش بسیار حیاتی و تعیین کننده ای در پایداری شبکه و کنترل ولتاژ منطقه به خصوص شهر اهواز برعهده دارد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار