کد خبر: ۸۷۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۵ 06 July 2020

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به همدلی و رفاقت بین بازیکنان، کادرفنی و عوامل باشگاه، گفت: به نظرم پروسه بازگشت استقلال خوزستان به لیگ برتر با روند خوبی درحال رقم خوردن است و شکل و نوع کار نیز همین را نشان می‌دهد.

شاید کمتر کسی تصور می کرد، استقلال خوزستان پس از آن عملکرد خوب در لیگ پانزدهم و کسب عنوان قهرمانی، در لیگ هجدهم به لیگ دسته یک سقوط کند. آبی‌های خوزستان لیگ یک را در ادامه روند بد در لیگ هجدهم، چندان خوب شروع نکردند و برای هفته‌های بسیار در قعر جدول جا خوش کرده بودند ولی پس از طی کردن یک نیم‌فصل پر فراز و نشیب و تغییرات متعدد در راس کادرفنی، با تدبیر باشگاه و سرمربی تیم، وضعیت بهتری پیدا کردند و با کسب پنج برد در پنج بازی متوالی، اکنون دیگر شکل و شمایل آن استقلالِ اول فصل را ندارند. یکی از عواملی که در این موفقیت تاثیر بسیاری داشته، فرزین گروسیان، گلر این تیم است که تاکنون ۷ کلین شیت داشته است. البته گروسیان معتقد است که در این امر، تمام بازیکنان به او کمک کرده اند.

فرزین گروسیان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص روند موفقیت استقلال خوزستان در لیگ یک و جدایی تیم از قعر جدول رده‌بندی، اظهارکرد: خدا را شکر همه چیز در باشگاه روی نظم است و همه همدل در یک راستا کار می‌کنند. در حال حاضر نیز بازی به بازی پیش می‌رویم و هدف‌مان در هر بازی کسب امتیاز است. نتایج خوبی هم که تاکنون به دست آورده‌ایم، تنها به خاطر همدلی و رفاقت بین بازیکنان، کادرفنی و عوامل باشگاه است.

وی بیان کرد: مطمئن باشید، این نتایج تداوم خواهد داشت زیرا همان‌هایی که باید در باشگاه حضور داشته باشند، هستند؛ زمانی که لیگ برای مدت تقریبا چهار ماه تعطیل شد، هیچ کدام از مسئولان باشگاه برای پرداخت مطالبات بازیکنان سنگ اندازی نکردند و با وجود این‌که مشخص نبود، لیگ ادامه پیدا خواهد کرد یا نه، اما حق و حقوق بازیکنان را پرداخت کردند. وقتی یک باشگاه به این صورت به بازیکنان خود رسیدگی می‌کند، بازیکنان هم با تمام وجود کار می‌کنند.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان تاکید کرد: واقعا مسئولان باشگاه و بازیکنان و در کل مجموعه تیم، رفتار حرفه‌ای‌ دارند و همین نیز به بازگشت مجدد استقلال خوزستان به لیگ برتر کمک می‌کند. امیدوارم با یک برنامه‌ریزی خوب، به زودی آرزوی مردم خوزستان برای بازگشت استقلال به لیگ برتر برآورده شود. به نظرم پروسه بازگشت استقلال خوزستان به لیگ برتر با روند خوبی درحال رقم خوردن است و شکل و نوع کار نیز همین را نشان می‌دهد.

وی همچنین درباره ۷ کلین شیت خود درون دروازه استقلال خوزستان، گفت: از دیگر گلر تیم نیز تشکر می‌کنم که با من رقابت سالم دارد و به صورتی با من تمرین می‌کند که همیشه آماده درون دروازه قرار می‌گیرم. این هفت کلین شیت به خاطر عملکرد خوب و دوندگی زیاد حکیم نصاری، یزدان، آل‌نعمه، دغاغله و ... بوده است و به صورتی کار می‌کنند که اصلا توپ سمت دروازه نمی‌آید. من کار خاصی نکرده‌ام و این هفت کلین شیت نیز حاصل کار گروهی و خوب تمام بازیکنان بوده است.

گروسیان در ادامه نیز عنوان کرد: برگ برنده آقای خلیفه اصل، سرمربی تیم در پنج بازی که با برد پشت سر گذاشته‌ایم، این است که به خوبی توانسته همدلی و رفاقت را به تیم القا کند. امیدوارم این روند خوب تداوم داشته باشد تا در فصل آینده لیگ برتر، تنها برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر بجنگیم.

وی با تشکر از مسئولان باشگاه از جمله مدیرعامل باشگاه و مدیر کارخانه گروه ملی، گفت:‌ یک قدردانی ویژه نیز از بازیکنان تیم دارم که در زمین برای موفقیت استقلال خوزستان جان می‌دهند. همدلی که در تیم شکل گرفته مثل زمانی است که همه در آن استقلال لیگ برتری خواستند که به قهرمانی برسند و این مهم نیز محقق شد.

این گلر در پایان نیز بیان کرد: از این‌که به خاطر کرونا نمی‌توانیم شاهد حضور هواداران‌مان در استادیوم باشیم و آن‌ها نمی‌توانند بردهای ما را از نزدیک ببینند، ناراحت هستیم. هدف ما شاد کردن دل آن‌ها است و همیشه به عشق هواداران وارد زمین می‌شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار