شما اگر کاربر اندروید هستید احتمالاً یا حتماً از دست تبلیغات مکرر در برنامه‌های مختلف کلافه شدید و دوست دارید از شر آنها خلاص شوید
کد خبر: ۸۷۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۲ 06 July 2020

شما اگر کاربر اندروید هستید احتمالاً یا حتماً از دست تبلیغات مکرر در برنامه‌های مختلف کلافه شدید و دوست دارید از شر آنها خلاص شوید؛ برای اینکه از شر تبلیغات مزاحم خلاص شوید از نرم‌افزار DNS66 استفاده کنید، این اپلیکیشن برای بلاک و حذف تبلیغات اندروید بسیار مناسب است.

یکی از مزایای خوب این برنامه رایگان و متن باز، امکان استفاده بدون نیاز به روت بودن گوشی است.

نکته مهم درباره DNS66، اینکه برخلاف اپ‌های دیگر که بر پایه VPN، تبلیغات را مسدود می‌کنند، این اپ از طریق DNS این کار را انجام می‌دهد، نسبت به اپلیکیشن‌های مشابه هم مصرف باتری بسیار کمتری دارد.

این ابزار در همان لحظه اول اتصال، ترافیک را از سایت تبلیغاتی فیلتر می‌کند و بعد تبلیغ غیرفعال می‌شود، همین‌طور DNS66 می‌تواند تمام تبلیغات در نسخه‌های مختلف اندروید را مسدود کند. تنها مشکل این برنامه این است که در فروشگاه‌های معتبر نیست، اما شما می‌توانید از سایت F-Droid فایل این اپلیکیشن را به صورت مستقیم دانلود کنید.

 

فقط برای اینکه بتوانید با موفقیت این اپ را دانلود و اجرا کنید باید در تنظیمات اندروید Install Unknown Sources را فعال کنید تا اجازه نصب IP را از منبع جز Google Play دانلود کردید، داده شود.

برنامه را دانلود و نصب کنید.

بعد از اجرای اولیه، باید فیلترهای دامنه را انتخاب و تنظیم کنید برای این کار ابتدا روی تبHost بزنید.

 بعدFilter Host را فعال کنید.

در گام بعدی باید یک Host مسدودکننده تبلیغات را انتخاب کنید؛ البته این اپلیکیشن معمولاً یک لیست از سرویس‌دهنده‌های تبلیغاتی شناخته شده را به صورت اتوماتیک برای شما مسدود می‌کند. پیشنهاد می‌شود گزینه Adaway Hosts File را فعال کنید.

برای اینکه بتوانید این گزینه را فعال کنید، آیکون سپر را که در سمت چپ قرار دارد را انتخاب کنید.

پس از انتخاب فایل Host مورد نظر، آیکون Refresh در بالا سمت راست را بزنید تا فایل Host دانلود شود.

بعد از دانلود فایل‌های Host، به تب Start بروید. آیکون Start در پایین صفحه را انتخاب و OK را لمس کنید.

با این روش دیگر از دست تبلیغات مزاحم اپلیکیشن ها و مرورگرها خلاص می‌شوید، ضمناً فراموش نکنید که مسدود کردن تبلیغات تأثیر قابل توجهی در کم شدن مصرف باتری و اینترنت مصرفی شما دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار