ایسنا/کرمانشاه معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: باتوجه به وضعیت قرمز استان بلحاظ شیوع بیماری کرونا، یازده رشته ورزشی پربرخورد در کرمانشاه نمی‌توانند فعالیت خود را از سربگیرند.
کد خبر: ۸۷۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ 06 July 2020
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،جلال عزیزی بااشاره به اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در استان، اظهارکرد: براساس این محدودیت‌ها باشگاه‌های ورزشی رشته‌های پربرخورد در استان همچنان برای مدت یک هفته دیگر نمی‌توانند فعالیت خود را از سرگیرند.

وی تصریح کرد: کاراته، ووشو، بوکس، تکواندو، کشتی، رشته های رزمی، جودو، شطرنج، کبدی، کونگ فو و شنا یازده رشته ای هستند که تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند در استان فعالیت داشته باشند.

معاون ورزش و جوانان استان تصریح کرد: این رشته‌ها به دلیل تماس نزدیک ورزشکاران جزو رشته‌های پربرخورد محسوب شده و درحال حاضر امکان از سرگیری فعالیتشان را ندارند.

وی بابیان اینکه با باشگاه‌های ورزشی پُربرخورد که بصورت غیرقانونی فعالیت خود را شروع کنند برخورد می‌کنیم، اعلام کرد: از زمان شروع بیماری کرونا تاکنون گروه‌های بازرسی بازدیدهایی از باشگاه‌های سطح استان دارند و طی این مدت با 200 باشگاه متخلف برخورد کرده‌ایم.

عزیزی تاکید کرد: سایر رشته‌های ورزشی در استان همچون رشته‌های انفرادی و ورزش‌های همگانی تنها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی می‌توانند فعالیت داشته باشند.

وی اعلام کرد: همچنین مجموعه‌های ورزشی سطح استان هم کماکان فعال خواهند بود و به منظور حفظ سلامت ورزشکاران روزانه بصورت مستمر اقدام به ضدعفونی کردن آنها می‌کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار