استقلالی ها همچنان معتقدند که حضور آنها در اهواز برای بازی مقابل فولاد باعث ابتلای چند بازیکت این تیم به کرونا شده اما مدیرعامل فولاد نظر دیگری دارد.
کد خبر: ۸۷۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۹ 07 July 2020

استقلالی ها همچنان معتقدند که حضور آنها در اهواز برای بازی مقابل فولاد باعث ابتلای چند بازیکت این تیم به کرونا شده اما مدیرعامل فولاد نظر دیگری دارد. او می‌گوید: «در مبانی علمی و بهداشتی شما هر اظهاری داشته باشید، نیاز به تحقیق علمی دارید؛ اینکه شما به دلیل وضعیت قرمز اهواز و بازی در این شهر، بگویید در اهواز آلوده شده‌ایم نیاز به تحقیق و بررسی علمی دارد. بچه‌های ما در پیش از بازی با استقلال تمامی تست‌هایشان منفی بود.»

مدیرعامل فولاد درباره صحبت‌های جنجالی حسن بیت سعید گفت: «اصلا چنین چیزی نبوده است؛ اگر بار دیگر ویدیویی آقای بیت سعید را بررسی کنید، آقای بیت سعید پیش از بازی با استقلال دو بار از او و سایر بازیکنان تست گرفتیم، آقای بیت سعید در روز بازی با استقلال 90 دقیقه بازی کرده است و هیچ مشکل بالینی مبنی بر بیماری کرونا نداشت؛ اگر تحقیقی کوچک انجام دهید از دوستان ایفمارک، مطمئن خواهید شد که یکی از بازیکنان تیم استقلال (فیزیوتراپ این تیم) که هنوز هم تحت درمان است و سر تمرینات این تیم حاضر نیست، خودش مشکل کرونا پیدا کرده بوده و این عزیز بازیکنان استقلال را همین شرایط تحت درمان قرار می‌داده است!

تاکنون این صحبت‌ها را به حرمت هواداران استقلال انجام نداده بودم اما باید بگویم که در شب مسابقه با فولاد خوزستان، دروازه‌بان دوم تیم استقلال در اهواز به آرایشگاه رفته بود؛ البته که این مسئله دلیل نمی‌شود که چون آرایشگاه رفته کرونا گرفته است. در همان شب، بازیکنان استقلال در یکی از کثیف ترین فلافل فروشی اهواز سفارش فلافل داده‌اند! من وقتی می‌خواهم از باشگاه خودم دفاع کنم باید مستند صحبت کنم و بالاخره عزیزانی که به اهواز می‌آیند را تحت مراقبت قرار می‌دهیم با توجه به حساسیتی وجود داشت.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار