کد خبر: ۸۷۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ 07 July 2020
کلانتری ضمن تاکید بر اولویت بندی ساخت مسجد در مناطق مختلف شهر یاسوج، گفت: مساجد نیاز مردم بوده و باید مردمی ساخته شوند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از شبستان، «حسین کلانتری» امروز (17 تیر ماه) در نشست ستاد نقشه جامع فرهنگی شهر یاسوج، اظهار کرد: باید وضعیت فضاهای فرهنگی و مذهبی شهر بررسی و سند جامعی در این راستا تهیه کرد.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید ستاد یا هیئت استانی در زمینه ساماندهی این مراکز فرهنگی و مذهبی و ساخت مساجد شکل بگیرد و این ستاد حسابی مستقل داشته و کارها را مدیریت کند.
 
وی کار مطالعاتی که از طرف شهرداری یاسوج در زمینه مساجد و فضاهای فرهنگی و مذهبی انجام گرفته را بسیار ضروری دانست و ادامه داد: باید فضاهای مورد نیاز در نقشه جامع تعریف شوند.
 
کلانتری اذعان کرد: با توجه به تجارب، در بسیاری از مناطق مساجد و مدرسه ساخته شده ولی متاسفانه اکنون این مناطق خالی از سکنه هستند، پس باید فضاهای مورد نیاز با نگاه کارشناسی و اولویت بندی شوند.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اولویت بندی ساخت مسجد در مناطق مختلف شهر یاسوج، خاطرنشان کرد: مساجد نیاز مردم بوده و باید مردمی ساخته شوند، ولی نهادها و سازمان می توانند نقش پشتیبانی در این امر را داشته باشند.
 
وی گفت: این کار احساس هویت، استقلال و مالکیت برای مردم ایجاد می کند، ضمن اینکه می توان از میان مردم هر محله و منطقه برای این مساجد هیئت امنا تشکیل داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار