مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی و تاکسیرانی شیراز گفت: افزایش هرگونه کرایه تاکسی در شهر شیراز به دلیل شیوع ویروس کرونا تخلف است.
کد خبر: ۸۷۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴ 08 July 2020

تابناک فارس به نقل از مهر:مسعود حسن شاهی با اشاره به اینکه نرخ کرایه‌های تاکسی شهر در شیراز تغییر نکرده است، افزود: افزایش قیمت در کرایه‌های تاکسی گردشی، خطی، تلفنی، تاکسی‌های فرودگاه، راه آهن و… به هیچ عنوان مورد تأیید نیست و رانندگان و مسئولین شرکت‌ها حق هیچ‌گونه افزایش قیمتی ندارند.

وی ادامه داد: گزارشات مردمی در خصوص عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاکسی‌های شهر شیراز به شماره ۱۳۷ ارائه می‌شود که به طور جد با متخلفین برخورد می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی و تاکسیرانی شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با با اشاره تمهیدات دیده شده برای رانندگان اتوبوس‌های شهری نیز یادآور شد: در دوره قبلی که ناوگان اتوبوسرانی به دستور شورای شهر و شهرداری تعطیل شد تمام هزینه‌های معیشتی و حقوق بهره برداران اتوبوسرانی توسط سازمان پرداخت شد.

حسن شاهی افزود: این دوره با دستور ستاد مقابله با کرونا اتوبوسرانی تعطیل شده اما نظر سازمان پرداخت مجدد هزینه‌ها است.

وی ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا در شهر شیراز تاکنون ۴ راننده خطوط اتوبوسرانی به کرونا مبتلا شدند که خوشبختانه در بین این مبتلایان، گزارشی مبنی بر فوت دریافت نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اتوبوسرانی و مترو شیراز از ۱۵ تیرماه به دستور ستاد مقابله با کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل و همین امر باعث افزایش استفاده شهروندان از سرویس‌های حمل و نقل تاکسی‌های شهری و اینترنتی شده است.

برچسب ها: تاکسی ، کرایه ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار