قاضی لبنانی محکوم‌کننده سفیر آمریکا، در پیامی به سخنان سید حسن نصرالله پاسخ داد و تقدیر او از اقدام ضدآمریکایی‌اش را «بالاترین» مدالی دانست که تاکنون در زندگی خود کسب کرده است.
کد خبر: ۸۷۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۵ 09 July 2020

«محمد مازح»، قاضی شهر صور که با صدور حکمی اعلام کرده بود هر رسانه لبنانی یا خارجی فعال در خاک لبنان که با سفیر آمریکا در بیروت مصاحبه کند، برای یک سال از فعالیت منع و به پرداخت ۲۰۰ هزار دلار جریمه محکوم می‌شود، پس از اینکه دید سید حسن نصرالله از این اقدامش تجلیل کرده، به آن واکنش نشان داد. این حکم در پی اظهارات اخیر سفیر آمریکا در بیروت طی گفت وگویی رسانه‌ای که قاضی مازح، آن را موجب بروز تنش‌های طائفه‌ای، مذهبی و سیاسی دانسته بود، صادر شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این قاضی پس از سخنان سه‌شنبه شب رهبر حزب‌الله که از او تجلیل کرده بود، در پیامی فیسبوکی نوشت: «امروز بالاترین مدال را بر گردنم ‌انداختی.‌ای عزیز، جناب دبیرکل، چه افتخار بزرگی نصیبم شد؛ رویایی که در خواب می‌دیدم در بیداری تعبیر شد. با هزار تحیت و سلام بر عمامه مطهر شما بوسه می‌زنم.» به گزارش ایسنا از «المیادین» او همچنین نوشته: «هر انسان شریف و میهن‌پرستی در سراسر جهان عرب و اسلام به سخنان نصرالله افتخار می‌کند و من هم بسیار تحت تأثیر این سخنان قرار گرفتم».
گفتنی است مدت زیادی از صدور حکم مهم این قاضی علیه سفیر آمریکا نگذشته بود که خبر رسید، استعفا کرده است!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار