طلاق سویل تیانی خیابانی از همسرش محسن افشانی؛
سویل خیابانی به خاطر ضرب و جرح و انتشار تصاویر خصوصی اش از محسن افشانی شکایت کرد. سویل همچنین هفت پیش درخواست طلاق از محسن افشانی را ثبت کرده است و هم اکنون در مرحله تمکین است.
کد خبر: ۸۷۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 12 July 2020

رکنا نوشت: سویل خیابانی همسر محسن افشانی با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه از این بازیگر پرحاشیه شکایت کرد.

سویل خیابانی همسر محسن افشانی صبح امروز به شعبه ۱۶ دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کرد و از محسن افشانی شکایت کرد.

سویل خیابانی در خصوص شکایتش از محسن افشانی به خبرنگار گفت: از محسن افشانی به خاطر ضرب و جرح، تصرف عدوانی شکایت کردم. برای برداشتن وسایل شخصی ام به خانه ام رفته بودم که محسن افشانی مادر، کارگرمان و مرا به باد کتک گرفت.

 

دانلود

همسر محسن افشانی: او، من و مادرم را کتک زد

وی افزود: خواهر و داماد محسن افشانی در خانه من زندگی می‌کنند و وقتی رفته بودم وسایل شخصی ام را بردارم به من حمله کردند.

همسر محسن افشانی در خصوص در خواست طلاقش گفت: ۷ ماه قبل درخواست طلاق دادم و در مرحله تمکین قرار دارد که محسن افشانی روز اول عنوان کرد ۵ میلیارد بپردازم تا طلاقم دهد و بعد مبلغ به ۲ میلیارد و بار آخر وکیل محسن افشانی عنوان کرد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کنم تا طلاقم بدهد.

محسن افشانی تهدید کرده بود اگر دست روی خانه بگذارم عکس‌های خصوصی ام را منتشر می‌کند که بعد از آن عکس‌های خصوصی من در یک صفحه اینستاگرامی منتشر شد که شکایت کردم و پلیس فتا نیز پس از بررسی‌های دقیق اعلام کرد که این تصاویر توسط محسن افشانی منتشر شده است.

محسن افشانی پس از درخواست طلاق تصاویر خصوصی همسرش را منتشر کرد

(ویدئو) درخواست طلاق سویل خیابانی از محسن افشانی؛ محسن افشانی تصاویر خصوصی همسرش را منتشر کرد!

سویل خیابانی گفت: صفحه اینستاگرامی بسته شد و هفته آینده حکم دادگاه بخاطر انتشار تصاویر خصوصی من از سوی محسن افشانی صادر خواهد شد.

مهریه سویل خیابانی چقدر است؟

سویل خیابانی به خبرنگار گفت: مهریه ام ۵۰۰ سکه و سه دانگ خانه است. محسن افشانی خانه‌ای را که اجاره نامه اش به نام من است ترک نمی‌کند فقط توانستم جهیزیه ام را از خانه بیرون ببرم، اما وقتی برای برداشتن وسایل شخصی ام که داخل خانه بود به آنجا مراجعه کردم مرا مورد ضرب و جرح قرار دادند که پیگیر این ماجرا هستم و فکر نکنم رفتار‌های محسن افشانی به عنوان یک مرد ایرانی برای انتشار عکس‌های خصوصی همسرش کار درستی باشد.

بیوگرافی سویل خیابانی

سویل تیانی خیابانی، متولد اسفند سال ۱۳۶۹، همسر محسن افشانی، مجری و بازیگر سینما و تلویزیون اسـت. سویل بـه معنی دوست داشتنی در زبان ترکی اسـت. او، کارشناسی رواشناسی دارد و متولد شهر تبریز اسـت. پدرش علیرضا، شاعر و صنعتگر بوده و ترانه نویس آلبوم هاي سالار عقیلی.

(ویدئو) درخواست طلاق سویل تیانی خیابانی از همسرش محسن افشانی؛ افشانی تصاویر خصوصی سویل را منتشر کرد!

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار