بازیکن سابق پرسپولیس درباره عملکرد تیم ها در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۸۷۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۸ 13 July 2020

سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس درباره عملکرد تیم‌ها در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: نتایج مسابقات این هفته به نفع تیم پرسپولیس شد و این تیم ثبات خود را در جدول رده بندی حفظ کرده و با برنامه پیش می‌رود. به هر حال بازی با ۳  تیم ته جدول سخت بود که خدا را شکر پرسپولیس از این آزمون سربلند بیرون آمد.

حیدری بیان کرد: برخی از تیم‌های لیگ برتر باید بدانند که با مصاحبه نمی‌شود امتیاز گرفت و در زمین مسابقه باید این کار را کرد. به نظرم جام واقعی را به پرسپولیس بدهند و جام مصاحبه را با قرعه کشی به یکی از تیم‌ها اهدا کنند.

او ادامه داد: گل محمدی در ۳ بازی گذشته تاکتیک‌های تیم پرسپولیس را در بین ۲ نیمه تغییر داد و در مجموع این موضوع در روند موفقیت این تیم تاثیرگذار بود. همچنین تعویض‌های به موقع، استفاده مناسب از بشار رسن و ارائه کار‌های ترکیبی باعث شد که پرسپولیس موقعیت‌های گلزنی خوبی در محوطه جریمه حریفان بدست آورد.

حیدری بیان کرد: زمانی که یحیی گل محمدی هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت، بیان کردم که این تیم با اختلاف ۱۵ امتیاز قهرمان لیگ برتر فوتبال می‌شود، چون حریفان با هم بازی دارند و امتیاز از دست می‌دهند و این اتفاق رخ داد.

رقبا در خواب ببینند که به پرسپولیس می رسند

بازیکن سابق پرسپولیس بیان کرد: تیم پرسپولیس بازی‌های سخت خود را پشت سرگذاشته است، اما سایر رقبا با یکدیگر بازی می‌کنند و آن‌ها برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگند و در خواب خود هم نمی‌بینند که به پرسپولیس برسند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اظهارات الهامی مبنی بر اینکه بازی‌های معوقه برگزار شود، گفت: آن قدر حرف‌های عجیب و غریب می‌زنند که تعجب برانگیز است. خیلی از دوستان زمانی که نتیجه نمی‌گیرند بهانه می‌گیرند که کارشان درست نیست. البته گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس حرفه‌ای عمل می‌کنند و به جای مصاحبه کردن عمل می‌کنند.

حیدری: جام مصاحبه را به یکی از تیم ها اهدا کنند/ پرسپولیس با گل محمدی قهرمان آسیا می شود

جای بیرانوند در پرسپولیس خالی است 

حیدری درباره جدایی بیرانوند از پرسپولیس گفت: بیرانوند از لحاظ فوتبالی بی نظیر بوده و جای او در پرسپولیس خالی است. البته رادوشوویچ می‌تواند جایگزین خوبی برای بیرانوند باشد. همچنین بیرانوند روزی به پرسپولیس بازمی گردد و جام قهرمانی را بالای سر خود  می‌برد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره شیوه نامه‌های بهداشتی بیان کرد: شیوه نامه‌های بهداشتی خیلی خوب در لیگ برتر فوتبال رعایت نمی‌شود، البته بهتر است باشگاه‌ها برای سلامتی بازیکنان خود هزینه کنند تا مشکلی برای آن‌ها به وجود نیاید. تیم پرسپولیس با حمایت افشین پیروانی جزو اولین تیم‌هایی بود که تونل بهداشتی تهیه کرد که امیدوارم خرید آن را به وزیر ورزش مرتبط ندانند. 

او درباره اینکه گل محمدی قصد دارد استعفا بدهد، گفت: باشگاه پرسپولیس همراه با گل محمدی و بازیکنان کنونی چندین سال جام می‌گیرد و موفقیت‌های خود را تکرار می‌کند. به نظرم اگر گل محمدی در پرسپولیس بماند به طور حتم این تیم قهرمان آسیا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار