فرماندهی انتظامی استان فارس از کشف بیش از ۲۵۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان‌های داراب و شیراز طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ 14 July 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر پلیس شهرستان داراب، در یک عملیات بالغ بر ۲۲۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از یک پژو ۴۰۵ کشف کردند.

حبیبی گفت: ماموران خودروی حامل موادمخدر را حین کنترل مبادی ورودی شهرستان داراب شناسایی و در اقدامی ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس یادآور شد که راننده این خودرو به اتهام قاچاق موادمخدر دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل شده است.

براساس این گزارش، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس نیز گفت: ماموران این پلیس تخصصی در یکی از ورودی‌های شهرستان شیراز ۱۲۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ عبدالله خسروانی در توضیح این خبر گفت: ماموران با اطلاع از جابه‌جایی مقادیری موادمخدر توسط قاچاقچیان، اقدام به راه‌اندازی گشت‌های هدفمند و نامحسوس کرده و ۲ خودرو را شناسایی می‌کنند.

خسروانی گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر طی یک عملیات ضربتی خودروهای سواری پژو ۴۰۵ را متوقف کرده و از این ۲ خودرو بالغ بر ۱۲۵ کیلوگرم تریاک کشف می‌کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فارس خاطرنشان کرد که در این رابطه سه نفر به اتهام قاچاق موادمخدر دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی ارجاع شده‌اند.

لو رفتن دپوی الکل غیرمجاز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: با تلاش ماموران یگان امداد این شهرستان محل دپوی الکل اتانول غیرمجاز در روستای گچی کشف شد.

سرهنگ فرج شجاعی در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران یگان امداد شهرستان شیراز با انجام اقدامات فنی و تخصصی، از دپو الکل اتانول در کارگاهی متروکه در روستای "گچی" مطلع شده و پس از هماهنگی با مراجع قضائی، به محل مورد نظر اعزام شدند.

شجاعی با اشاره به کشف ۳ هزار و ۲۰۰ لیتر الکل اتانول غیرمجاز در این عملیات، از دستگیری ۴ متهم خبر داد و گفت: این افراد تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: متهمان در بازجویی اولیه اقرار کردند که بعد از مخلوط کردن الکل اتانول کشف شده با آب، آن را بین مصرف کنندگان توزیع می‌کردند.

برچسب ها: کشف ، تریاک ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار