سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در این کمیسیون از تلاش شرکت‌های دانش بنیان برای تولید واکسن کرونا خبر داد و اعلام کرد که تا آذر واکسن این ویروس خطرناک کشف می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳ 15 July 2020

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (سه‌شنبه ۲۴ تیر) این کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اظهار کرد:در این جلسه سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور درباره اقدامات انجام شده در خصوص تحقق شعار سال (جهش تولید) و عملکرد شرکت‌های دانش بنیان، پارک‌های علمی و فناوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور توضیحاتی را ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: ستاری همچنین خبرهای خوبی از بازگشت نخبگان به کشور ارائه و اعلام کرد که این مسئله یکی از برنامه‌های اساسی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

وی افزود: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در کمیسیون آموزش مجلس از تلاش شرکت‌های دانش بنیان برای تولید واکسن کرونا خبر داد و اظهار امیدواری کرد که تا آذر واکسن این ویروس خطرناک کشف شود.

فلاحی خاطرنشان کرد: نمایندگان عضو این کمیسیون همچنین درباره جلوگیری از واردات محصولات تولیدی توسط شرکت‌های دانش بنیان و ضرورت حمایت از استارت آپ‌ها، پارک‌های علم و فناوری مباحثی را مطرح کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار