کد خبر: ۸۷۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴ 15 July 2020
 
این روزها که خبر قطعی شدن حکم اعدام سه نفر از عناصر اصلی ناامنی های آبان ماه گذشته منتشر شده است، عده ای از سلبریتی ها دست به کار شده و در صفحات شخصی شان هشتگ «اعدام نکنید» منتشر می کنند.
حکم اعدام سه عنصر ناامن کننده کشور به مذاق سلبریتی‌ها خوش نیامد/ از هانیه توسلی و آنا نعمتی تا کیانیان، ژوله و امیر جعفری/ اعدام نکنید/ کام ما را تلخ نکنید! +تصاویر
اردیبهشت 96 بود که هیاهوی جماعت شهره به سلبریتی برای رای مجدد به حسن روحانی و سعی برای اقناع مردم در جهت تمدید ادامه دولت ناکارآمد او خبرساز شده بود. این رفتار سلبریتی ها در انتخابات مجلس دهم و رای به لیست امید هم انجام شده بود. اما در مجموع شرایط به طوری پیش رفت که جماعت پرسروصدای تبلیغاتچی روحانی و فراکسیون امید در مقابل ناکارامدی رخ داده، ترجیح دادند سکوت پیشه کنند. سکوتی که البته دوام نیاورد و با فشارهای مردمی و مطالبه پاسخگویی، به انتشار پست های اعلام برائت تبدیل شد.

تنها یکی از برگ های دفتر ناکارآمدی دولت مورد حمایت سلبریتی ها به ماجرای آبان 98 و موضوع اعمال شوک آور سهمیه بندی بنزین و سه برابر شدن قیمت بنزین بر میگردد. موضوعی که در نتیجه عدم تدبیر دولت، باعث اعتراض برخی مردم در خیابان و در نهایت به سوءاستفاده اغتشاشگران مسلح برای ایجاد ناامنی، قتل و غارت اموال عمومی و شخصی مردم منجر شد.

حال در این روزها که خبر قطعی شدن حکم اعدام سه نفر از عناصر اصلی ناامنی های آبان ماه گذشته منتشر شده است، عده ای از سلبریتی ها دست به کار شده و در صفحات شخصی شان هشتگ های «اعدام نکنید» و «نه به اعدام» و مواردی از این دست منتشر می کنند.

امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی سه متهم این پرونده و اعضای باند امیر آلمانی هستند.  این افراد از طریق آگهی سایت دیوار خانه‌ای را انتخاب کرده و با هدف سرقت برای بازدید از خانه برنامه ریزی می کنند و در جریان بازدید، خانم خانه را با سلاح سرد مورد ضرب و شتم و تعرض قرار می دهند. با سروصدای ایجاد شده در منزل، نزدیکان و  خانواده فرد مطلع می شوند و بلافاصله به کمک می آیند و نیروی پلیس را خبردار می کنند که نهایتاً به بازداشت متهم منجر می شود. در جریان رسیدگی به پرونده این افراد فیلم‌هایی در درون گوشی تلفن همراه آنها یافت شد که نشان می داد در جریان اغتشاشات آبان ماه سال گذشته چند بانک را تخریب و آتش زده اند و در یک فقره نیز ماشین شهرداری را بعد از خارج کردن از محل پارک خود به وسط خیابان آورده و آتش می‌زنند و فیلم هائی را از این صحنه ها تهیه کرده و به رسانه های ضدانقلاب ارسال می کنند. 

بیشتر بخوانید:
تقلای مشکوک برای جلوگیری از اعدام سه عنصر ناامنی‌های آبان ۹۸

نکته گفتنی آن است که آیا این جماعت سلبریتی اگر عزیزانشان هم در روند این ناامنی ها از دست داده بودند و یا کسب و کار آنها در اثر سرقت های مسلحانه به غارت میرفت و یا به آتش کشیده می شد، باز اینگونه سخن می گفتند و امنیت مردم را به بازی می گرفتند؟

به گزارش جهان نیوز مهم تر از این موضوع همت ویژه رسانه های فارسی زبان معاند، ضدانقلاب خارج نشین، منافقین، عناصر تندروی اصلاحات در داخل است که سلبریتی ها خواسته یا ناخواسته در حال همراهی ویژه با آنها هستند. برای نمونه مسیح علینژاد در توئیتر خود نوشته است: «هشتگ اعدام نکنید همان آتش زیر خاکستر است که روزی دوباره خیابان های ایران را فتح خواهد کرد»!

در ادامه تصاویر پست های منتشر شده سلبریتی های حامی ناامنی را خواهید دید. نکته مهم و تلخ آنجاست که بسیاری از این افراد شهرت‌شان را مدیون آنتن رسانه ملی هستند و یا اینکه بارها مهمان برنامه های عیدانه تلویزیون شده اند.



































اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار