در حالی که مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی شده این باشگاه از فعالیت در نقل‌وانتقالات محروم نشده، خبرگزاری میزان سند محرومیت این باشگاه را منتشر کرد.
کد خبر: ۸۷۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲ 15 July 2020

بعدازظهر امروز (چهارشنبه) خبرگزاری میزان خبری با تیتر «شوک به فوتبال ایران؛ استقلال از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد» منتشر کرد و خبر داد کمیته انضباطی فیفا، باشگاه استقلال را در پرونده شکایت بویان نایدنوف محکوم کرده و حکم سنگینی علیه این باشگاه صادر شده است، به طوری آبی‌پوشان پایتخت از فعالیت در سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده‌اند و برای رفع این محرومیت، باید فوراً به فکر تسویه حساب با این بازیکن مقدونیه‌ای باشند.

ساعتی پس از انتشار این خبر احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با شبکه خبر این خبر را تکذیب کرد و گفت: روز گذشته هم ایمیلی از فیفا دریافت کردیم که باید طلب بویان را پرداخت کنیم، البته ۹۰ درصد طلب وی آماده پرداخت است و بقیه این رقم هم پرداخت می‌شود. اینکه ما محروم شده‌ایم و اینگونه صحبت‌ها درست نیست.

 اما برای تأیید درستی خبر خود و روشن شدن بهتر این قضیه برای هوداران استقلال سندی که درباره محرومیت باشگاه استقلال در اختیار دارد را منتشر می‌کند.

در این نامه که رونوشتی از آن به بویان و باشگاه استقلال در تاریخ ۶ جولای (۱۶ تبر) ارسال شده، با اشاره به اینکه باشگاه استقلال به تعهدات مالی خود در قبال این بازیکن مقدونیه‌ای عمل نکرده، آمده است: «با کمال احترام به اطلاع باشگاه استقلال می‌رسانیم که این باشگاه از جدب بازیکن جدید، چه بازیکن داخلی چه خارجی در سه پنجره نقل‌وانتقالات آینده محروم است و این محرومیت از آغاز اولین پنجره نقل‌وانتفالات پیش‌رو قابل اجراست».

در بخش دیگری از این نامه آمده است که فیفا این موضوع را به اطلاع فدراسیون فوتبال ایران هم رسانده و از این فدراسیون خواسته تا بر اجرای این محرومیت نظارت داشته باشد. طبق این نامه باشگاه استقلال البته در صورت تسویه حساب با بویان، محرومیتش بلافاصله لغو می‌شود. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار