کد خبر: ۸۷۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹ 16 July 2020

نماینده ولی فقیه در خوزستان چهار شاخصه مهم برای نماز جمعه تراز انقلاب اسلامی را «ایجاد همبستگی و انسجام»، «حل مشکلات جامعه»، «کادر سازی برای انقلاب اسلامی» و «بصیرت افزایی» عنوان کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در آیین تکریم و معارفه رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان خوزستان که امروز ۲۵ تیرماه در مصلی امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، با اشاره به روایت «مَنْ أَتَی اَلْجُمُعَةَ إِیمَاناً وَ اِحْتِسَاباً اِسْتَأْنَفَ اَلْعَمَلَ» اظهار کرد: نماز جمعه بعد از کنگره عظیم حج که در سال یک‌بار اتفاق می‌افتد و محل اجتماع و وحدت مسلمین است، کنگره‌ عظیم هفتگی است که هر هفته در عالم اسلام برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی چهار شاخصه مهم برای نماز جمعه تراز انقلاب در گام دوم انقلاب اسلامی را «ایجاد همبستگی و انسجام»، «حل مشکلات جامعه»، «کادر سازی برای انقلاب اسلامی» و «بصیرت افزایی» دانست و افزود: تمام رسانه‌های معاند در طول یک هفته، بر علیه انقلاب تلاش می‌کنند اما در خطبه‌های نماز جمعه افسران جنگ نرم همه این تلاش‌ها را نقش بر آب می‌کنند.

موسوی‌فرد با تأکید بر شاخصه مهم بصیرت‌افزایی، گفت: خوارج فاسق نبودند و تنها گناهشان این بود که بصیرت نداشتند؛ پس نماز جمعه باید در راستای بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری حرکت و پیشرفت کند.

امام جمعه اهواز در پایان از تلاش‌های حجت‌الاسلام محمدزاده تقدیر و برای حجت‌الاسلام علی‌نژاد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان آرزوی توفیق کرد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار