اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 26 تیر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۷۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 17 July 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 26 تیر ماه سال 1399 به این شرح است : بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز 26 تیر بشرح زیر است :

دستگیری اراذل و اوباش و عوامل تخریب شیشه خودروها در محمود آباد 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری اراذل و اوباش و عوامل تخریب شیشه خودروها در "محمود آباد" خبر داد. 

 سرهنگ سید جعفر ساداتی در تشریح این خبر، گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تخریب شیشه خودروها توسط افرادی در شهرستان محمود آباد، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی و آگاهی قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی عوامل این اقدام که با تخریب شیشه خودروها از محل متواری شده بودند شناسایی شدند .

ساداتی، در ادامه اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی 5 نفر از این افراد که دارای سابقه شرارت در شهرسان محمود آباد نیز بوده اند در عملیاتی ضربتی دستگیر و یکی از آنان از محل متواری شد.

سرهنگ ساداتی از دستگیری متهم اصلی این پرونده با رصدهای اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان محمود آباد در تهران خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در خاتمه امنیت و آسایش مردم را خط قرمز پلیس برشمرد و به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت هشدار داد: در صورت هرگونه اعمال مجرمانه با واکنش سخت و پشیمان کننده پلیس مواجه خواهند شد.

 

باند شرارت و ناامنی در بابل زمینگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری باند شرارت و ناامنی در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمحسن جعفری، در تشریح این خبر، گفت: در پی اقدام به اخلال در نظم و امنیت عمومی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط 3 شرور سابقه دار، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، متهمان که از محل متواری شده بودند با انجام اقدامات اطلاعاتی طی عملیاتی ضربتی، در یکی از روستاهای شهرستان همجوار دستگیر شدند.

سرهنگ جعفری در ادامه، اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 6 فقره اقدام به زورگیری، شرارت و ایجاد مزاحمت برای مردم در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در پایان با تاکید بر همکاری آحاد جامعه با پلیس در ایجاد نظم و امنیت جامعه، به افرادی که با قدرت نمایی ها و به هر نحوی قصد اخلال در نظم و امنیت عمومی را داشته باشند، هشدار داد: در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی پلیس از هیچگونه تلاشی فروگذار نخواهد نکرد و با اینگونه افراد قاطعانه برخورد خواهد شد.

 

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در آمل 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران ، از کشف 21 کیلوگرم مواد مخدر و انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان آمل خبر داد. 

سرهنگ علیرضا ثقفی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از حمل مواد مخدر به استان مازندران توسط یک باند قاچاق مواد مخدر با خبر شدند .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: با بررسی های اطلاعاتی متهمان که با تشکیل باندی 3 نفره اقدام به حمل و جابجایی مواد مخدر به این استان می کردند شناسایی شدند.

سرهنگ ثقفی در ادامه، اظهار داشت: در عملیاتی ضربتی، متهمان حین تردد در محور هراز دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان 21 کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از مردم خواست: در مبارزه با عاملان سودجوی مواد مخدر با پلیس همکاری کرده و در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

 

 

وقوع سیل در مازندران // سیلاب در آمل قربانی گرفت 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، خبر داد: جاری شدن سیل در شهرستان آمل منجر به تخریب 2 خودرو و مرگ یک نفر در این شهرستان شد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدجعفر ساداتی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: بارش شدید باران در چند روز اخیر منجر به طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیل در بیشتر شهرستان های این استان شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، با اشاره به رانش زمین و بروز خسارت به بخش های کشاورزی، دامپروری و باغات استان ناشی از سیل اخیر، اظهار داشت: این حادثه انسداد محورهای بین شهری و روستایی استان را نیز در پی داشته است.

سرهنگ ساداتی از مرگ یک نفر در این حادثه خبر داد و تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع این حادثه که منجر به آسیب دیدگی به یک دستگاه خودروی سوزوکی و یک دستگاه خودروی پژو در منطقه نمارستاق محور هراز شده بود، ماموران انتظامی بخش لاریجان به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه، افزود: با حضور ماموران انتظامی و امدادی در محل حادثه، خودروی سوزوکی به همراه راننده آن که براثر صدمات وارده جان باخته بود کشف و خودروی پژو که برابر اظهارات مالک آن بدون سرنشین در کنار خیابان پارک بوده در سیلاب مفقود شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به ادامه بارندگی ها در سطح استان مازندران و احتمال دوباره طغیان رودخانه ها و رانش دیواره محورها از مردم خواست، ضمن خودداری از حضور در حاشیه رودخانه ها، از مسافرت های غیر ضروری به استان مازندرن خودداری کنند.

 

 

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در ساری 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری 26 سارق و کشف اموال سرقتی در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" ناصر علی صفر پور" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با توزيع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملياتي ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خيز بخش انتظامی فرح آباد ساري اجرا شد .

وي،افزود: در اجراي اين طرح ماموران انتظامي اين فرماندهي با هماهنگي قضائي و در عملياتي ضربتي موفق به شناسایی و دستگیری 26 متهم به سرقت، 16 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و 26 نفر از متهمان تحت تعقیب مرجع قضائی در سطح حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ صفرپور، تصریح کرد: در اجرای این طرح3 تن چوب آلات جنگلی قاچاق، 5 قبضه سلاح شکاری غیر مچاز، یک کیلوگرم مواد مخدر، یک دستگاه موتور سیکلت و 2 دستگاه دوچرخه ،20 عدد ابزار و وسایل منازل مسکونی و 15 قطعه تجهیزات داخلی خودرو سرقتی کشف شد .

فرمانده انتظامی ساری در پايان از توقیف 23 خودرو و 29 موتور سیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و ضمن تقدير از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: هدف از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده، ايجاد امنيت پايدار و ايجاد آسايش و آرامش براي مردم است.

 

 

كشف 3 تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی 

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی،از توقيف 2دستگاه خودروی حامل چوب جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"حمیدرضا فرهودی"درتشريح اين خبر،گفت: در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامي اين فرماندهي ،حين کنترل خودروهاي عبوري ، به 2 خودروی حامل چوب مظنون شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی،افزود:ماموران در بازرسی از این خودروها 3 تن چوب آلات جنگلی که توسط متهمان به صورت غیر مجاز از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ فرهودی، افزود: متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفی و خودروهای حامل چوب نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصيه كرد:در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.

خبر: سلمان مهدوی خبرنگار تابناک ساری

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
جالب بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار