کد خبر: ۸۷۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ 19 July 2020

برنامه جدید مسابقات هفته بیست و ششم، بیست و هفتم و یک دیدار معوقه نمایندگان خوزستان در لیگ برتر فوتبال کشور اعلام شد.

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون فوتبال، زمان بازی تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در ۲ هفته از لیگ برتر و بازی عقب افتاده فولاد مقابل نساجی مشخص شد.

در هفته بیست و ششم مسابقات تیم نفت آبادان روز پنجشنبه دوم مرداد، از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان  به مصاف سپاهان می‌رود و تیم فولادخوزستان از ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهدای فولاد، مقابل ذوب آهن اصفهان قرار می‌گیرد. تیم فوبتال نفت مسجد سلیمان نیز روز جمعه سوم مرداد از ساعت ۲۰:۴۵- ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

در رقابت‌های هفته بیست و هفتم نیز تیم نفت مسجدسلیمان روز جمعه ۱۰ مرداد، و از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان رو در روی ذوب آهن قرار می‌گیرد.تیم صنعت نفت آبادان نیز از ساعت ۲۱ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف تیم شهر خودرو می رود. تیم فولاد خوزستان نیز در این هفته روز شنبه ۱۱ مرداد و از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان مقابل تیم گل گهر سیرجان قرار می‌گیرد.

تیم فولاد خوزستان در یک بازی معوقه از هفته بیست و سوم روز دوشنبه ۶ مرداد از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف این تیم می‌رود.

هم اکنون تیم‌های فولاد خوزستان، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان به ترتیب با ۳۹، ۳۷ و ۳۳ امتیاز در مکان‌های ششم، هفتم و هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار