مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه از شکسته شدن رکورد مصرف برق امسال استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ 20 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ایسنا،امیدعلی مرآتی گفت: رکورد مصرف برق امسال استان، روز گذشته (29 تیر) با مصرف 743 مگاوات شکسته شد.

وی ادامه داد: پیک مصرف برق روز گذشته استان، در دو پیک روز (ساعت 13 تا 17) و پیک شب ( ساعت 19 تا 23) به میزان 743 مگاوات بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه درباره پیک مصرف برق سال گذشته استان نیز عنوان کرد: پیک شب سال گذشته استان در تاریخ 19 مرداد و به میزان 738 مگاوات و پیک روز نیز در تاریخ 22 مرداد به میزان 707 مگاوات بود.

مرآتی با بیان اینکه با ادامه این روند و عدم صرفه‌جویی در مصرف برق امکان خاموشی وجود دارد، تاکید کرد: از آنجایی که در استان کرمانشاه سهم عمده مصرف برق مربوط به بخش خانگی است، تقاضا داریم مشترکین برای جلوگیری از خاموشی حتما نسبت به مدیریت مصرف اقدام کنند.

وی از تصمیمی که با همکاری استانداری برای تغییر ساعت کاری ادارات در پیک مصرف برق گرفته شده هم یاد کرد و افزود: چون امروز(30 تیر) اولین روز تغییر ساعت کاری است، نمی‌توان به طور دقیق درباره میزان اثرگذاری آن اظهارنظر کرد، اما قطعا تغییر ساعت کاری ادارات بر مدیریت پیک مصرف اثرگذار است.

ساعت کار ادارات کرمانشاه از امروز(30 تیر) تا 20 مرداد، از ساعت 7:15 تا 13 خواهد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار