کد خبر: ۸۷۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴ 20 July 2020

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان نشست ستاد استانی اربعین حسینی روز دوشنبه ۳۰ تیرماه به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد.
استاندار خوزستان در پایان این نشست توضیح داد: در این جلسه تاکید شد کمیته های این ستاد مرتب تشکیل شود و آمادگی و برنامه ریزی لازم را فراهم کنند.
وی افزود: آنچه به ما ابلاغ شده است این است که تمهیدات لازم را برای ایام اربعین حسینی و زائران اباعبدالله الحسین (ع) و قمر بنی هاشم (ع) فراهم کنیم اگر تصمیم ملی بر آن بود که با توجه به شیوع کرونا و شرایط اپیدمی اجازه دهد و انجام شود ما آماده باشیم و اگر تصمیم ملی غیر از این بود ما وظیفه خود را انجام داده باشیم و هر چه نظر ستاد ملی بود آمادگی لازم را داشته باشیم‌.
شریعتی خاطرنشان کرد: در عین حال این مسیرها راه های صادراتی ماست و خدماتی که انجام میدهیم فقط برای اربعین نیست هرچند در مقطع اربعین لازم است تمهیدات و خدمات ما در مسیرها و پایانه های مرزی افزایش داشته باشد و گسترش یابد.
رئیس ستاد اربعین حسینی خوزستان ادامه داد: اگر راه ها را می سازیم و جاده ها را استانداردتر نموده و هزینه می کنیم صرفا برای اربعین نیست در نتیجه ما برنامه ریزی ها و اقدامات لازم را ادامه میدهیم.
استاندار خوزستان تصریح کرد: تصمیم گیری در خصوص برگزاری و یا عدم برگزاری اربعین بر اساس شرایط بیماری کرونا در ایران و عراق است که در زمان مناسب ستاد ملی مدیریت کرونا و ستاد اربعین کشور در این خصوص بررسی و تصمیم گیری لازم را خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار