مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت:هم اکنون مصرف برق در استان به 400 مگاوات ساعت در روز رسیده است و با توجه به اینکه سهمیه مصرف برق استان از این میزان کم تر می باشد امیدواریم با مدیریت مصرف بتوانیم در ادامه تابستان خاموشی برق در استان نداشته باشیم.
کد خبر: ۸۷۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ 22 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ هادی شیرخانی در نشست مجازی با خبرنگاران  اظهارداشت :در صورتی که روند رو به رشد مصرف برق به همین حالت افزاینده  ادامه بیابد در راستای نجات شبکه برق کشور و به خصوص استان ناگزیر به اعمال خاموشی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه  مجموع بدهی مشترکین برق اعم از حقیقی و حقوقی در استان بیش از 70 میلیارد تومان می باشد افزود : خوشبختانه از جزو معدود استان هایی  هستیم  که خاموشی برق در سطح آن تا کنون اعمال نشده است .

شیرخانی یادآور شد :  اگر مردم استان همچون گذشته  در ساعت طلایی مدیریت مصرف ساعت 13 تا 17 و 20 تا 23 شرکت توزیع نیروی برق را یاری کنند سهمیه بندی و خاموشی در برنامه این شرکت نخواهد بود .

وی بیان داشت : تعرفه ها به شکلی تعریف و پیش بینی شده است که کسانی که مدیریت مصرف داشته باشند در زمینه افزایش قیمت در قبوض تنها تا 8درصد به نسبت مدت مشابه قبل در قبوض آنان لحاظ می شود و مشترکینی که درست مصرف نکنند بیش از20 درصد افزایش قیمت در قبوض آنها لحاظ خواهد شد.

شیرخانی ادامه داد: اگر کشاورزان در ساعات اوج مصرف مصرف، مصرف خود را به صفر برسانند تمامی روز می توانند به صورت رایگان از برق استفاده کنند.

وی به لحاظ مبلغی معادل 400میلیون تومان در سال گذشته برای مشترکین صنعتی، کشاورزی و اداری به عنوان پاداش مصرف مناسب در قبوض آنان اشاره کرد افزود:در سه ماه ابتدایی شیوع کرونا ما تقریبا در زمینه وصول مطالبات به صفر درصد رسیدیم که به شدت ما را زمین گیرد کرد.

شیرخانی یادآور شد : عمده ترین بدهکار ما در زمینه برق مصرفی شرکت آبفای استان است که این شرکت بازهم به علت تکلیفی بودن آب بها و شررایط شیوع کرونا و امهال قبوض آب، از پرداخت کامل بدهی خود به شرکت برق ناتوان است و با توجه به شیوع کرونا، روز به روز با افزایش میزان بدهی مواجه است.

وی عنوان داشت : پایشی از ادارات بعد از پایان ساعت کاری در اولین روزهای تابستان صورت گرفت که  با عدم مدیریت مصرف برق در برخی از ادارات مواجه شدیم  که با اخطار، در روزهای بعدی روند مدیرت مصرف از سوی این ادارات  قابل توجه بود/م

 

برچسب ها: برق ، هادی شیرخانی ، ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار