کد خبر: ۸۷۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶ 23 July 2020

غلامرضا شریعتی ظهر امروز ضمن ملاقات با «محمدمهدی نبی زاده» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان که در سالن این استانداری برگزار شد، از خدمات شایسته اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در سراسر استان تقدیر کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم سنت حسنه رسول الله را که جذب حداکثری در بین اقشار مردم است، احیا کنیم.

وی افزود: دولت و استانداری خوزستان در راستای کمک به استقرار روحانیون مستقر در مناطق محروم استان و سایر فعالیت‌های اداره کل تبلیغات در استان از همه ظرفیت خود استفاده خواهند کرد.

در ادامه این دیدار، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد: نقاطی که به لحاظ عدم حضور مبلغان و روحانیون با مشکل جدی مواجه هستند، در استان خوزستان شناسایی شدند که امید است با استفاده از ظرفیت‌های استان بتوانیم با افزایش روحانیون مستقر در سطح استان پاسخگوی نیازهای فرهنگی و اجتماعی عزیزان ساکن در این مناطق باشیم.

وی به بهره‌گیری از نیروهای جوان و جهادی در ادارات شهرستانی اشاره کرد و افزود: نیروی جوان و تلاشگر است که می‌تواند با ایجاد تحول در سطح منطقه خود، سفیر تبلیغ اسلام و انقلاب اسلامی باشد و در سال گذشته تلاش شده است همواره این مهم مورد توجه قرار گیرد.

در آخر جلسه حجت الاسلام «فرد آقایی» معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی در ارائه گزارشی به تشریح اقدامات انجام شده از جمله ثبت و سازمان‌دهی هیئت و مواکب استان، شناسایی و کمک به ارتقای مبلغان و مداحان استان، ثبت و کمک به رشد تشکل‌های میان تخصصی تحت عناوین کانون‌ها و انجمن‌های تبلیغی، تشکیل سامانه‌های پایش و رصد رویدادهای فرهنگی استان پرداخت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار