جنبش حزب‌الله لبنان در ارتباط با درگیری‌های‌ امروز در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲ 27 July 2020

جنبش حزب‌الله لبنان،‌ شامگاه امروز (دوشنبه)، در ارتباط با درگیری‌ها در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه «المیادین»،‌ در این بیانیه آمده است:‌ «تمام آنچه رسانه‌‌های دشمن در ارتباط با خنثی کردن عملیات نفوذ از خاک لبنان به داخل فلسطین ادعا کردند، نادرست است».

در ادامه این بیانیه آمده است: «اظهارات درباره شهید شدن و زخمی شدن رزمندگان مقاومت در عملیات بمباران در اطراف مواضع اشغالگران به هیچ عنوان درست نیست».

در این بیانیه همچنین اشاره شده است: «ادعاهای اشغالگران تلاشی است برای ابداع پیروزهای دروغین و توهم‌آمیز».

در این بیانیه آمده است: «تا به این لحظه، هیچ گونه درگیری یا شلیکی از سوی مقاومت اسلامی در حوادث امروز صورت نگرفته است بلکه شلیک‌ها تنها از یک سو بود آن هم دشمن ترسو، نگران و مشوش».

حزب‌الله ادامه داد:‌ «پاسخ ما به شهادت برادر مجاهد "علی کامل محسن" در حادثه تجاوز به اطراف فرودگاه دمشق حتما در راه است».

جنبش‌ حزب‌الله همچنین هشدار داد:‌ «صهیونیست‌ها تنها باید در انتظار مجازات جنایت‌های خود باشند».

در ادامه این بیانیه آمده است: «بمبارانی که امروز علیه روستای "الهباریه" صورت گرفت و همچنین هدف قرار دادن خانه یکی از شهروندان به هیچ عنوان در قبال این حوادث سکوت نخواهیم کرد».

جنبش حزب‌الله با استناد به آیه قرآنی «یحسبون کل صیحه علیهم» (هر فریادی را به زیان خود می‌پندارند)، گفت که به نظر می‌رسد وحشت اشغالگران و شهرک‌‌نشینان باعث شده است که آنها اینگونه متشنجانه در میدان و در رسانه‌ها تحرک داشته باشند.

در ادامه آمده است: «دشمن کاملا از آگاهی از نیت مقاومت ناتوان شده است و همین مسئله باعث شد که در میدان و رسانه‌ها متشنج باشند».

حزب‌الله همچنین اشاره کرد: «تمام آنچه درباره خروج از روستاهای جنوب دست‌ به دست ‌می‌شود، نادرست است. عکس این مسئله درست است».

این بیانیه درست پس از آن است که منابع خبری از درگیری میان نیروهای حزب‌الله و نیروهای رژیم صهیونیستی در مرز‌ فلسطین اشغالی-لبنان خبر دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار