گزارش تابناک خوزستان از نامه ی سفارشی نماینده ی مردم اهواز به وزیر کار و تعاون؛
نماینده ی مردم اهواز در مجلس یکی از اعضای ستاد انتخاباتی خود را به وزیر کار و تعاون معرفی کرده و با بیان این که وی جوانی است که مدرک تحصیلی مرتبط دارد، در نامه ای از وزیر خواسته تا در شرکت فولاد اُکسین، جایی برای نامبرده دست و پا نماید.
کد خبر: ۸۸۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۸ 28 July 2020

تابناک خوزستان:

برخی نمایندگان مجلس، پیش از آن که وارد بهارستان شوند با وعده ی بهاری شدن حوزه ی خزان زده ی انتخابیه شان، به مردم جرعه جرعه اُمید می بخشند و کامِ تشنه ی عوام را سیراب می کنند؛ اما هنگامی که بر مَسند نمایندگی تکیه می زنند؛ گذر ایام پرده از رُخ حقیقی آن ها برمی انداز تا جایی که خود را مستغنی از مردم می دانند و دِین شان را تنها برای کسانی ادا می کنند که در ستاد انتخاباتی شان فعالیت داشته نه مردمی که به آن ها رآی داده اند ... غافل از آن که مردم وجه تمایز وعده‌های پوچ و صادق را به خوبی می شناسند و در حافظه به یادگار خواهند داشت.

در ادبیات این نمایندگان فعل "معرفی" متداول ترین فعل است و "باید" و "نباید" معمولی ترین واژگان و چنین است که مطالبه ی شایسته سالاری هنوز شاهد پاسخ را در انتظار نکشیده است چون آن ها که در مقام پاسخ گفتن اند؛ به شأن جایگاه و موقف خود واقف نیستند و به جای "پاسخ" دادن "توصیه" می کنند.

 

 

 به گزارش تابناک خوزستان، اخیراً تصویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد نماینده ی مردم اهواز در مجلس یکی از اعضای ستاد انتخاباتی خود را به وزیر کار و تعاون معرفی کرده و با بیان این که وی جوانی است که مدرک تحصیلی مرتبط دارد، در نامه ای از وزیر خواسته تا در شرکت فولاد اُکسین، جایی برای نامبرده دست و پا نماید.
اگرچه سال هاست به واسطه این توصیه ها افراد زیادی از سفره بیت المال اِرتزاق می کنند؛ اما اکنون این پرسش در ذهن مُتبادر می شود:

با توجه به این که این نماینده ادعای انقلابی بودن دارد و شاه بیت سیاست هایش شعار "مبارزه با فساد" بود؛ آیا این اقدام وی موجب توسعه فساد و اشاعه ی رانت خواری در سیستم اداری کشور خواهد بود یا خیر؟

امیدواریم که این خطا در ابتدای راهی که در پیش روست تکرار نشود و به رویه ای مُستمر در طول این چهارسال نمایندگی مُبدل نگردد.

بی شک این نوع برخودها از سوی نمایندگان منتخب، موجب افزایش بصیرت مردم در انتخاب گزینه های بعدی و به ویژه سومین نماینده ی اهواز خواهد شد.

___________________________________________________________________________________________

*گزارش: تحریریه تابناک خوزستان     *سردبیر: سمیه همت پور

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار