معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: طرح کنار گذر شرق اصفهان در یک سال گذشته به عنوان یک طرح شاخص برای مدیران کشور اهمیت دارد و هر هفته در جلسه هیات دولت توسط رییس جمهوری پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴ 29 July 2020

جلال بهرامی روز چهارشنبه در جلسه بررسی روند اجرای قطعه دوم پروژه ملی کنارگذر شرق اصفهان اظهارداشت:این طرح  در ماه‌های گذشته با همت پیمانکار و مدیران به وضعیت مناسبی و مطلوبی رسیده است.

وی ادامه داد: هر مشکل در روند افتتاح این طرح باید به سرعت برطرف شود و نباید هیچ‌گونه خللی در این روند مشاهده شود.

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور افزود:مسائل ایمنی در پروژه‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و باید تلاش کنیم که در مدت باقیمانده تا افتتاح، موارد جزئی باقیمانده برطرف شود.

وی اضافه کرد: مسوولان استان برای تکمیل این طرح با جدیت تلاش و همت کردند و امیدواریم که هرچه سریعتر زمینه تکمیل آن را فراهم شود.

بهرامی گفت: ایجاد پمپ بنزین، آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس، فضاهای عمومی و نمازخانه و سایر موارد خدماتی در آزادراه از اهمیت بسیاری برخوردار است و همچنین باید موضوعات مربوط به ایجاد مجتمع خدماتی رفاهی با جدیت باید پیگیری شود.

قطعه‌های یک و ۲ طرح ملی کنارگذر شرق اصفهان به طول ۵۵ کیلومتر همزمان با عید سعید غدیر خم با حضور معاون اول رییس جمهوری افتتاح خواهد شد.

مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان با اشاره به برگزاری جلسه بررسی روند اجرای قطعه دوم پروژه ملی کنارگذر شرق اصفهان در گفت و گو با ایرنا گفت: در آیین افتتاح طرح ملی کنارگذر شرق اصفهان وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی حضور دارند.

علیرضا صلواتی طول قطعه نخست این طرح  را ۳۰ کیلومتر و طول قطعه دوم را ۲۵ کیلومتر اعلام کرد.

وی اظهارداشت: بر اساس برنامه‌ریزی ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای قطعه یک و ۲ این طرح مصوب شده بود که ۱۷ میلیارد تومان آن تخصیص یافت و طبق قولی که مدیران شرکت ساخت دادند، قرار است که ۸۰ میلیارد تومان باقیمانده در روزهای آینده به این طرح تزریق شود.  

وی ادامه داد: این طرح بعنوان یکی از طرح‌های مهم کشور به شمار می‌رود که ۲۰ کیلومتر مسیر اصفهان و تهران را کم کرده و از سوی دیگر، نزدیک به ۳۰ تا ۴۰ دقیقه زمان سفر را کم می‌کند.

صلواتی بیان کرد: ساماندهی، نورپردازی و زیباسازی محوطه پل فرودگاه به عنوان یکی از دروازه‌های مهم ورودی شهر اصفهان در این طرح از اهمیت بسیاری برخوردار است و اقدامات لازم در این خصوص در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: فضای معماری پل فرودگاه پروژه از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و طرح‌های آن آماده شد و قرار است در این زمینه اقدامات عملیاتی صورت پذیرد.

مجری طرح‌های زیربنایی وزارت راه و شهرسازی در استان اصفهان گفت: پاکسازی حاشیه مسیر، پارکینگ‌های مسیر و پد هلی کوپتر در طول مسیر کنارگذر شرق اصفهان از اهمیت بسیاری برخوردار بوده که در حال انجام است.

وی ادامه داد: تبلیغات در خصوص استفاده مردم از این آزادراه و روشنایی مسیر مورد توجه بوده و ضرورت دارد در این خصوص اقداماتی عملیاتی انجام پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار