سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف زنجیره‌ای بیش‌از ۵٠ دستگاه خودرو در اتوبان کرج - قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸ 01 August 2020

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف زنجیره‌ای بیش‌از ۵٠ دستگاه خودرو در اتوبان کرج - قزوین خبر داد.

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره اظهار کرد: ساعت ١٨:۵۵ روز جاری(شنبه، ۱۱ مرداد) یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای به اورژانس کشور اطلاع داده شد که بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس به محل رسیدند.

وی با بیان این‌که محل حادثه در اتوبان کرج - قزوین، بعد از پمپ بنزین وحدت، نرسیده به دوراهی عوارضی یک و دو اتفاق افتاده بود، ادامه داد: تصادف زنجیره‌ای این خودروها بین ۲۰ تا ۳۰ مصدوم بر جای گذاشت.

وی ادامه داد: متاسفانه بیش‌از ۵٠ دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند که دو کیلومتر محدوده تصادف است و بیش‌از ۲۰ کیلومتر ترافیک این حادثه ادامه پیدا کرده است.

خالدی گفت: در این حادثه بین ٢٠ تا ٣٠ نفر دچار آسیب شدند که در حال انتقال به بیمارستان هستند و بیمارستان‌های قزوین، به‌خصوص اورژانس در حالت آماده‌باش هستند و متخصصان در بیمارستان‌ها مستقر شده‌اند. سعی ما بر این است که ابتدا مصدومان در محل درمان و پس از پایدارسازی به بیمارستان منتقل شوند.

وی با بیان این‌که اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های اورژانس در صحنه قرار دارند و با توجه به شرایطی که به شب برخورد کرده‌ایم امکان پرواز بالگردها وجود ندارد، گفت: توصیه ما به مردمی که در مسیر کرج به قزوین هستند، پیش از قزوین توقف کنند و اصراری به رسیدن به این ترافیک نداشته باشند تا نیروها با آرامش بیشتری تردد کنند.

وی تاکید کرد: توصیه می‌کنیم که شهروندان مسیرهای جایگزین را برای تردد انتخاب کنند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار