چهاردهمین قهرمانی با دبل اوبامیانگ؛
آرسنال موفق شد با برتری 1-2 مقابل چلسی قهرمان جام حذفی شود.
کد خبر: ۸۸۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹ 01 August 2020

آرسنال و آرسن ونگر پرافتخارترین های جام حذفی انگلیس هستند و امشب توپچی ها موفق شدند علیرغم گل خوردن در دقایق ابتدایی، با دبل پیر آمریک اوبامیانگ مقابل چلسی به برتری دست یافته و عنوان قهرمانی جام حذفی را از آن خود کنند.
 

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه چهارم می توانست با حرکت تماشایی میسون مونت دروازه آرسنال را باز کند، اما ضربه محکم این بازیکن با مهار مارتینلی همراه شد.

 

 

 

اما یک دقیقه بعد چلسی به گل اول دست یافت. با پاس پشت پا و تماشایی اولویه ژِیرو، کریستن پولیسیچ در محوطه صاحب موقعیت شد و با ضربه ای دقیق توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

در دقیقه هفت په په روی پاس سبایوس می توانست خیلی زود گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه این ستاره جوان راهی به دروازه نیافت. دقایقی بعد پولیسیچ با حرکت از سمت چپ و گذر از سد سبایوس می توانست دوباره دروازه آرسنال را باز کند، اما ضربه او با مهار مارتینز همراه شد.

 

اما در ادامه آرسنال از زیر فشار چلسی خارج شد و در دقیقه 26 به گل رسید. اوبامیانگ در محوطه توسط آسپلیکوئتا متوقف شد تا توپچی ها صاحب یک ضربه پنالتی شود و خود اوبامیانگ این موقعیت را تبدیل به گل کرد.

 

 

در اواخر نیمه اول لاکازت با ضربه ای ایستگاهی دروازه چلسی را تهدید کرد، اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت و در نهایت نیمه نخست با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

 

چلسی نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و پولیسیچ بعد از گذر از سد هولدینگ می توانست از فاصله ای دور دروازه آرسنال را باز کند، اما ضربه او راهی به دروازه نیافت.

 

در دقیقه 60 و روی پاس لاکازت، اوبامیانگ می توانست گل دوم آرسنال را به ثمر برساند، اما حضور به موقع کریستنسن مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

 

 

اما در دقیقه 67 آرسنال به گل دوم دست یافت. ارسال عرضی نیکلاس په په در سمت چپ محوطه به اوبامیانگ رسید و او بعد از گذر از سد رودیگر با یک ضربه چیپ تماشایی موفق شد دروازه ویلی کابایرو را باز کند.

 

در دقیقه 74 متئو کواچیچ با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد تا کار چلسی برای بازگشت دشوارتر شود. در دقیقه 80 بازیکنان چلسی معتقد بودند مارتینلی توپ را بیرون محوطه جمع کرده، اما داور بعد از بازبینی صحنه حکم به ادامه بازی داد.

 

در ادامه چلسی تلاش زیادی برای زدن گل تساوی داشت، اما قادر به خلق موقعیت خاصی نبود و در نهایت آرسنال با نتیجه 1-2 به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

 
دانلود

منبع:ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار