ارجمند از فوت سه بیمار کرونایی در جهرم خبر داد و گفت: تعداد کل جان باختگان مبتلا به «کرونا» در شهرستان جهرم به ۴۵ نفر افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۸۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 03 August 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سیدمجید ارجمند»  با اشاره به وضعیت بیماران بستری در بخش های کرونای بیمارستان پیمانیه جهرم گفت: تعداد كل بیماران بستري مشكوك و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه ۴۸ نفر هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه از این تعداد، ۳۹ بیمار در بخش های عمومی و ۹ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند، افزود: تعداد بیماران مثبت قطعی بستری در بخش های عمومی ۳۱ نفر اعلام شده است.

 

وی تعداد بيماران مثبت قطعی بستری در بخش آی سی یو را هفت نفر دانست و عنوان کرد: تعداد بیماران مثبتی که توسط دستگاه تنفس می کنند نیز هفت نفر است.

 

ارجمند با اشاره به ترخیص ۱۳بیمار کرونایی از بیمارستان، به تعداد کل جانباختگان تا امروز اشاره کرد که به ۴۵ نفر رسیده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه ۳۷بیمار فوت شده از اهالی شهرستان جهرم و هشت نفر نیز از اهالی شهرستان خفر بودند،گفت: امروز نیز سه بیمار جان خود را از دست دادند که جانباختگان امروز آقاي ۶۹ ساله از جهرم، با سابقه سرطان، خانم ۴۲ ساله از خفر، دارای بیماری زمینه ای و آقای ۷۱ ساله، دارای بیماری زمینه ای بوده است.

 

وی در پایان گفت: تعداد جانباختگان شهرستان خفر در برخی رسانه ها بیشتر از هشت نفر ذکر شده است که مربوط به افرادی است که در شهرهای دیگری غیر از جهرم و خفر وسکونت داشته و فوت شده اند اما برای تدفین به زادگاه خود انتقال یافته اند.

 

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار