کد خبر: ۸۸۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 04 August 2020

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا خوزستان گفت: افراد دارای بیماری زمینه‌ای که طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا باید در خانه میماندند، با بهبود شرایط باید در محل کار خود حاضر شوند.

 رضا نجاتی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای بودند و طبق تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا باید در خانه می‌ماندند با توجه به بهبود شرایط باید در محل کار خود حاضر شوند.

وی افزود: مدیران ادارات دقت داشته باشند که برای این افراد شرایطی را فراهم کنند که حداقل امکان با ارباب رجوع در ارتباط نباشند.

سخنگوی مقابله با کرونا استان خوزستان گفت: آمار کرونا در خوزستان نسبت به دو ماه قبل بهتر شده اما همچنان باید به یاد داشته باشیم تعداد نفرات بسیار اندکی موجب همه‌گیری این بیماری در کشور شد.

وی ادامه داد: کاهش آمار به معنای پایان هشدارها و مراقبت‌ها نیست و سایر استان‌های کشور در شرایط خوبی نیستند و زندگی ما یک زندگی اجتماعی است پس باید مراقب رفت‌وآمدها بود.

رضا نجاتی بیان کرد: باید مراقب بود بهبود شرایط ما را غافلگیر نکند و با فریب به شرایط گذشته باز نگردیم همچنین توصیه میشود رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه یابند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار