واتس اپ به منظور مقابله با انتشار پیام های جعلی و دروغین از طریق این شبکه اجتماعی و به خصوص از طریق بازنشر پیام های سایرین قابلیت هایی را در نظر گرفته است.
کد خبر: ۸۸۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۸ 05 August 2020

به گزارش تابناک؛ فارس به نقل از انگجت نوشت: واتس اپ دیروز از افزوده شدن قابلیت تازه ای به این پیام رسان خبر داد که به کاربران امکان می دهد تا در وب برای راستی آزمایی پیام های بارها بازارسال شده را جستجو کنند.

تا پیش از این واتس اپ برای پیام هایی که بیش از ۵ بار ارسال می شدند نماد پیکان دوتایی را در نظر می گرفت. اما از این پس یک نماد ذره بین نیز برای تاکید در کنار پیام های یادشده نمایش داده می شود. اگر کاربری بر روی این ذره بین کلیک کند، مرورگر او نتایج جدید را نمایش می دهد یا اطلاعات دیگری را که در مورد محتوای بازنشر شده در دسترس است، در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

واتس اپ برای حفظ امنیت و حریم شخصی کاربران اصل این پیام ها را نمایش نمی دهد. این خدمات فعلا در برزیل، ایتالیا، ایرلند، مکزیک، اسپانیا، انگلیس و آمریکا در دسترس قرار گرفته است.

کاربران برای استفاده از خدمات یادشده باید آخرین نسخه از واتس اپ را برای آی او اس، اندروید و وب بارگذاری کنند. واتس اپ از سال ۲۰۱۹ تلاش های خود برای مقابله با انتشار اطلاعات دروغین را شدت بخشیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار