اخیرا جدول پربیننده ترین برنامه های صداوسیما منتشر شده که برنامه محمدحسین میثاقی برخلاف نود فردوسی پور، در آن دیده نمی شود و این موضوع فشار زیادی به مجری جوان وارد کرده است.
کد خبر: ۸۸۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۵ 05 August 2020

جانشین عادل فردوسی‌پور از عملکرد خودش و همکارانش با نطقی در برنامه دیشب دفاع کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، اخیرا جدول پربیننده ترین برنامه های صداوسیما منتشر شده که برنامه محمدحسین میثاقی برخلاف نود فردوسی پور، در آن دیده نمی شود و این موضوع فشار زیادی به مجری جوان وارد کرده است.

او که از بدو حضورش در برنامه فوتبال برتر مورد حمله سنگینی از سوی طیف‌های مختلفی از علاقمندان به فوتبال قرار گرفته، بعد از حضور یک و نیم ساله در برنامه ای که دوشنبه شب ها جانشین نود شده، سعی کرد با عباراتی کوتاه از کار خود و همکارانش دفاع کند.

میثاقی سرانجام از خودش مقابل فردوسی‌پور دفاع کرد

میثاقی که بهر حال جانشین یکی از محبوب ترین مجریان تاریخ تلویزیون ایران شده و همین مساله و سابقه همکاری‌اش با برنامه نود و عادل فردوسی‌پور به تشدید این فشارها کمک کرده است، در نهایت امشب تصمیم گرفت در مقابله با برخی صحبت ها، آن چه در دل داشت را بر زبان بیاورد. او با انتقاد از تخریب ها و توهین ها در فضای مجازی از اعضای تیمش در برنامه فوتبال برتر تشکر کرد و در نهایت هم تاکید کرد که کارش در این برنامه نه معطوف به حاشیه ها که تنها بر بالا بردن کیفیت برنامه خواهد بود.

ضمن اینکه او به یک نکته نیز اشاره کرد که برنامه همان جایی که باید می ایستاده، ایستاده. این پاسخی به انتقادات پس از انتشار نظرسنجی پربیننده ترین برنامه های شبکه های سیما بود که جایگاه برنامه او را در رتبه های پایین تر جدول 10 برنامه پربیننده شبکه سه نشان می داد. احتمالا میثاقی با اعلام این صحبت آن جدول منتشره را نیز زیر سوال برد.

او که در مدت اجرای فوتبال برتر چالش های بسیار زیادی را پشت سر گذاشته و در حالی که سایه برنامه قبلی(برنامه نود) را بالای سر خود حس کرده است، اغلب بی سروصدا و گاها با برخی واکنش ها سعی کرده اندکی از این بار سنگین را از شانه ها بردارد و به خود استراحتی بدهد. به نظر می رسد صحبت های امشب میثاقی هم در همین راستا بود. او که به تصمیم مدیریت شبکه سه پس از اجرای برنامه فوتبال برتر تنها ساعات پخش مسابقات فوتبال، اجرای شوی دوشنبه شب ها را هم برعهده گرفته، این صحبت ها را به زبان آورد؛ جملاتی که بی کم و کاست آن ها را منتشر می کنیم:

آن بخشی از فضای مجازی را بچه ها بیشتر رصد می کنند که نظرات و کامنت های محترمانه و فنی را دارد. کلا در بخش های مجازی فوتبالی خیلی از مواقع اتفاقات سطح پایینی رخ می دهد. در این بخش ها دائما تخریب و توهین و از این دست کامنت ها می بینیم که البته بچه های فوتبال برتر به آن عادت کرده اند!

در این یک سال بعضی ها هر کار نکرده ای را انجام دادند برای اینکه بخواهند برنامه ما را تخریب کنند، فضا را به هم بریزند و غرض ورزی کنند، اما یک درصد هم برای ما اهمیت ندارد. بچه ها سعی می کنند محکم، با خلاقیت زیاد، صداقت و به دور از هر گونه بی ادبی، بی احترامی، غرض ورزی و البته جوسازی و عوام فریبی کار خودشان را به بهترین نحو انجام دهند و فقط بر پایه احترام و کیفیت کار بتوانند کارشان را در فوتبال برتر جلو ببرند.

خدا را شکر الان هم برنامه آنجایی که باید می ایستاده، ایستاده؛ البته به کمک شما و تلاش شبانه روزی بچه ها. این ها را برای آن دوستان پست گذار، استوری گذار و ویدیوگذار گفتم که معمولا سر برنامه فعال می شوند، کارشان را ادامه دهند چون ما بچه های فوتبال برتر وارد بازی شان نمی شویم. ما مافیا بلد نیستیم و تنیس فوتبال بازی می کنیم!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار