علی رغم وضعیت قرمز کرونایی و هشدارهای مکرر مراجع مسئولان ، ترافیک سنگین و نیمه سنگین خودرویی در جاده‌های منتهی به مازندران بیانگر بی توجهی نسبت به هشدارهای برای عدم انجام سفرهای غیر ضروری به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است.
کد خبر: ۸۸۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 06 August 2020

فرمانده پلیس راه مازندران روز پنجشنبه در گفت و گویی گفت : در حال حاضر شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای ورودی به استان مازندران با توجه در پیش بودن تعطیلات ۲ روزه آخر هفته و عید سعید غدیرخم هستیم.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود : هم اکنون ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کندوان نیمه سنگین و در جاده هراز سنگین است.

وی گفت : جاده هراز از محدوده گزنک به سه راهی بلده (فیلبند) مسیر جنوب به شمال شاهد ترافیک سنگین است ولی حرکت خودروها جریان دارد.

سرهنگ قدمی افزود : وضعیت ترافیک در جاده کندوان از خروجی شمالی تونل کندوان تا مکارود مسیر جنوب به شمالو همچنین در محدوده های پله زنگوله، سیاه بیشه و هزار چم سنگین می باشد.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت : تردد در جاده سوادکوه علی رغم پرحجم بودن خودروها به صورت روان در جربان است.

وی با اشاره به ترافیک سنگین و افزایش حجم تردد خودروها در جاده های منتهی به مازندران ، از رانندگان خواست علاوه بر همراه داشتن تمامی وسایل مورد نیاز با صبر و حوصله و رعایت سرعت مطمئن رانندگی کنند و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی تلاش کنند تا رسیدن به مقصد از خودروهای خود پیاده نشده و تجمع نکنند.

رئیس پلیس راه استان مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

براساس اعلام قبلی تردد در محور کندوان از ساعت ۱۲ ظهر امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و با خروج بار ترافیکی در ساعت های آتی این مسیر از سمت کرج به سمت مرزن آباد از ساعت ۱۵ یکطرفه خواهد شد که براساس اعلام قبلی تا ۲ بامداد روز جمعه هفدهم مردادماه ادامه دارد.

مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را ابری اعلام کرد و گفت : هم اکنون دمای هوا در این منطقه ۱۴ درجه سانتی گراد است.
کرمعلی اسدی افزود : از بعد از ظهر امروز بارندگی پراکنده شروع می شود و بتدریج شاهد کاهش دما و وزش باد خواهیم بود و در ۲ روز آینده نیز وضعیت ابری همراه با رگبار و رعد و برق را در منطقه خواهیم داشت.

حدود ۱۱۰ کیلومتر از مسیرجاده ارتباطی هراز از آمل به تهران در حوزه استحفاظی مازندران واقع شده است.

حدود نیمی از مسیر حدود ۱۷۰ کیلومتری جاده کرج - چالوس جزو حوزه استحفاظی شهرستان چالوس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار