رهبر انصارالله یمن گفت که تحریف در سنت پیامبر اکرم موجب کشیده شدن برخی به سمت غرب شده است.
کد خبر: ۸۸۵۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸ 08 August 2020

«عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن امروز (شنبه) در سخنانی به مناسب عید سعید غدیر، عامل مشکلات امت اسلام را دور افتادن از تعالیم و سنت‌های پیامبر اکرم (ص) دانست.

به نوشته وبگاه المسیره، او در این سخنان «ولایت» را ضامن استمرار حرکت الهی و سدی در برابر نفوذ دشمنان امت دانست و گفت که کامل شدن دین و نهایت نعمت که خداوند در قرآن ذکر کرده نه از موضع نبوت، بلکه از جانب ولایت است و امت اسلامی در صورت بروز تحریف و نقصان در سیره و سنت پیامبر نمی‌تواند در این مسیر گام بردارد و آن را ادامه دهد و این مسأله تأثیر منفی بر زندگی مسلمانان می‌گذارد.

عبدالملک الحوثی تأکید کرد که تحریف موجب شده است تا برخی از امت اسلامی به سمت «یهود» و «نصاری» برای حل مشکلات خود سوق پیدا کنند و آن‌چه که از آنان می‌رسد را تحسین و تمجید کنند و آن‌چه که آمریکا و غرب برای حل مشکلات داخلی دنیای اسلام توصیه می‌کنند را بپذیرند.

او گفت که یهود و نصاری نوع دیدگاه و مفاهیم خود در عرصه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را بسیار کارساز برای حل مشکلات بشریت می‌دانند و این در حالی است که مبدأ الهی در نوع دیدگاه آنان نیست و باید گفت که چیزی جز شر و خطر از جانب دشمنان به امت اسلامی نمی‌رسد.

رهبر انصارالله یمن، دور شدن از تعالیم الهی را همچنین موجب دخالت بیگانگان در امور امت اسلامی و تسلط آن‌ها دانست و گفت که این مسائل موجب بروز چنین شرایطی در کشورهای اسلامی شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار