نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه با تکمیل پروژه آبرسانی ارس تا ۲۰ سال تبریز از نظر تامین آب شرب با مشکل روبه رو نیست، گفت: تامین منابع آبی یکی از راهبردهای مهم توسعه در تبریز تلقی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ 10 August 2020

به گزارش تابناک تبریز، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی درباره مشکلات کنونی تامین منابع آبی در حوزه انتخابیه تبریز، اظهار داشت: برای رفع معضل کم آبی در تبریز، تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های بلندمدت مدنظر است که امیدواریم هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح انتقال آب ارس به تبریز و شمال شرق دریاچه ارومیه در دو فاز برنامه‌ریزی شده است که خوشبختانه اعتبارات فاز اول این پروژه از آب‌های مرزی در شرایطی تامین شد که هم اکنون این پروژه 95 درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: فاز دوم اجرای طرح انتقال آب از ارس به تبریز که در حدود 110کیلومتر است و امیدواریم طرح مذکور با همکاری سرمایه‌گذار داخلی یا فاینانس خارجی تکمیل شود تا بتوان طرح‌های آبرسانی آب را جامعه عمل پوشاند.

میرتاج الدینی افزود: بنده و نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی طی جلساتی که با مسوولان بانک مرکزی و وزارت نیرو برگزار کردیم که امیدواریم طرح مذکور هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بابیان اینکه تکمیل پروژه آبرسانی ارس تا 20 سال تبریز از نظر تامین آب شرب با مشکل روبه رو نیست، یادآور شد: تامین منابع آبی یکی از راهبردهای مهم توسعه در تبریز تلقی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار