دیدار تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی با برتری ۲ بر یک شاگردان ساکت الهامی به پایان رسید.
کد خبر: ۸۸۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶ 15 August 2020

به گزارش تابناک تبریز، تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی در چارچوب دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 20:45 امروز و همزمان با 7 دیدار دیگر این هفته در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر یک تراکتور به پایان رسید.

درحالیکه نیمه نخست این دیدار بدون گل به پایان رسیده بود. اما

ر آغاز نیمه دوم تراکتوری‌ها شروع بهتری داشتند و دروازه حامد لک را تهدید کردند اما حملات این تیم بی‌پاسخ نماند و شاگردان هومن افاضلی نیز موقعیت‌هایی روی دروازه تراکتور خلق کردند. پس از موقعیت‌های ابتدایی نیمه دوم، بازی متعادل دنبال شد اما تراکتور با تغییر تاکتیک و ورود رضا اسدی به زمین بازی، عملکرد بهتری داشت.

در دقیقه 71 بازی نیز فرار و پاس محمدرضا آزادی تازه‌وارد، رضا اسدی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن نخستین گل بازی را وارد دروازه حامد لک کند. پس از این گل سرعت بازی بیشتر شد اما این موضوع کمکی به ماشین‌سازی نکرد و شاگردان الهامی عملکرد بهتری نسبت به تیم حریف داشتند.

محمد قادری، مهاجم تعویضی ماشین‌سازی در دقیقه 85 با ارسال خود فردین عابدینی را در موقعیت گل قرار داد تا این بازیکن بازی را به تساوی بکشاند اما شادی گل این تیم دوامی نداشت و رضا اسدی در دقیقه 88 با ضربه سر دروازه ماشین‌سازی را تهدید کرد که اشتباه حامد لک در دفع این توپ باعث شد محمدرضا آزادی برای دومین بار دروازه شاگردان افاضلی را باز کند.

پس از گل دوم تراکتور، تلاش بازیکنان دو تیم ثمری نداشت و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا این دیدار در نهایت با برتری 2 بر یک شاگردان الهامی به پایان برسد. با نتیجه این بازی تراکتوری‌ها یک گام دیگر به کسب سهمیه آسیایی نزدیک‌تر شدند.

سیدمحمد علوی، سرپرست ماشین‌سازی پس از به ثمر رسیدن گل تساوی این تیم دچار حمله قلبی شد. وی دقایقی بعد با آمبولانس راهی بیمارستان شد.

در دقایق پایانی بازی درگیری جزئی بین عزیز معبودی و اکبر ایمانی ایجاد شد که داور این دیدار هر دو بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد.

گل‌های این بازی در حالی به ثمر رسید که غیر از فردین عابدینی، گلزنان و سازندگان آن‌ها بازیکنان تعویضی بودند.

در دقایق پایانی بازی و در حالی که ماشین‌سازی چیزی برای از دست دادن نداشت، حامد لک، دروازه‌بان این تیم نیز برای استفاده از ارسال‌ها در زمین تراکتور حضور یافت.

پس از پایان بازی نیمکت‌نشینان دو تیم با هم درگیر شدند که ساکت الهامی، سرمربی تراکتور و بابک مرادی، مهاجم ماشین‌سازی در متن این درگیری حضور داشتند

تراکتور با این نتیجه 50 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار گرفت. ماشین سازی هم 28 امتیازی باقی ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :