گزارش تابناک خوزستان از دیدار اصحاب رسانه با امام جمعه اهواز؛
در امر مطالبه گری باید مراقب آبروی افراد و نظام باشیم؛ گاهی پیش می آید که دشمن عمدا کاری می کند که مطالبه گری صورت گیرد تا آبرو و حیثیت نظام را ببرد؛ مُطالبه گریِ ناشیانه مصداق آب در آسیاب دشمن ریختن است و باید نسبت به این موضوع حساسیت کافی وجود داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۸ 21 August 2020

تابناک خوزستان:

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، در نشست با اصحاب رسانه که در محل مُصلای اهواز برگزار شد، اظهار داشت: در امر مُطالبه گری باید مراقب آبروی افراد و نظام باشیم؛ گاهی پیش می آید که دشمن عمداً کاری می کند که مُطالبه گری صورت گیرد تا آبرو و حیثیت نظام خدشه دار شود. 

به گفته ی نماینده ولی فقیه در خوزستان مُطالبه گریِ ناشیانه مصداق آب در آسیاب دشمن ریختن است و باید نسبت به این موضوع حساسیت کافی وجود داشته باشد.

امام جمعه اهواز همچنین خطاب به اهالی رسانه عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب روحیه مُطالبه گری را جزو وظایف مسئولان می دانند و شما خبرنگاران هم باید آن را دنبال کنید. درد دل شما خبرنگاران برای من مهم است و باید به آن توجه شود.

وی با بیان این که ما در سخت ترین جنگ رسانه ای قرار گرفته ایم و متعلق این جنگ رسانه ای، جنگ شناختی و ادراکی است، تصریح کرد: در مرحله ی جنگ روانی دشمن قوه ادراک مردم را مورد هجمه قرار می دهد و به راحتی آن را تحریف می کند؛ بنابر این طبق فرمایش حضرت آقا که تأکید داشتند اگر موفق شویم تحریف را بزنیم، قطعا تحریم شکست خواهد خورد؛ نباید نسبت به موضوع تحریف بی تفاوت باشیم.

به گزارش تابناک خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد با طرح پیش نهاد تشکیل جبهه ی واحد رسانه ای برای مقابله با جنگ نرم دشمن اظهار داشت: توقعی که من از شما اصحاب رسانه دارم، این است که یک جبهه واحد را تشکیل دهید و اگر کمیته ای از بین خودتان تشکیل شود، ما نیز مشکلات و مُطالبات شما خبرنگاران را پیگیری خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: کارگروه رسانه باید تشکیل شود و به عنوان هیات اندیشه‌ورز برای اهالی رسانه خوراک آماده کند و یک جبهه واحد در استان تشکیل دهد که تصمیم بگیرند امروز بنا است چه مساله ای از استان در خط رسانه قرار گیرد و کلید واژه ها  چه باشند که دشمن و برخی مسئولان سوءاستفاده نکنند و از طرفی هم خبرنگاران بتوانند مُطالبه گر واقعی باشند. 

وی با تأکید بر این که من حامی و پشتیبان خبرنگاران هستم، تصریح کرد: شما اصحاب رسانه وظیفه ی خطیری بر عهده دارید و باید دقت کنید که برای از بین بردنِ فعل حرام به راهِ حرام متوسل نشوید؛ این مساله خیلی مهم است و از شما خبرنگاران می خواهم این جهاد را رعایت کنید و بدانید که در این راه من پشتیان و حامی شما خواهم بود.
____________________________________________________________________________________
*گزارش: تحریریه تابناک خوزستان     *سردبیر: سمیه همت پور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار