پنج ماه از سال گذشت و در این مدت بسیاری از بازارها، با افزایش قیمت مواجه شدند و برای سرمایه گذاران خود، بازدهی قابل توجهی به همراه داشتند. از بورس گرفته تا مسکن؛ اما سوال مهم، میزان سوددهی بازار‌ها در این مدت است. آیا از سرمایه گذاری خود در ۱۵۵ روز ابتدایی سال راضی هستید؟
کد خبر: ۸۹۰۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 23 August 2020
در ۵ ماهه گذشته، کدام بازار بیشترین سود را به سرمایه گذاران داد؟

تابناک گیلان/ پنج ماه از سال جدید گذشت و امروز ششمین ماه سال را آغاز کردیم. در این مدت بسیاری از بازار‌ها با فراز بسیار و فرود اندک همراه شدند. از بازار مسکن گرفته تا خودرو، ارز، طلا و سکه؛ اما در این میان، رونق بازار سرمایه، بیش از سایر بازارها، مردم را برای سرمایه‌گذاری وسوسه کرد.

بورس، بازاری که این روز‌ها حال ناخوشی دارد و هر روز منفی‌تر از روز قبل است. اما در این میان، مردمی که سرمایه‌ای هرچند اندک داشتند، برای حفظ ارزش پول خود و کسب سود، بین بازار‌های مختلفی همچون مسکن، خودرو، طلا، ارز، سکه، سپرده بانکی و بورس، یکی را انتخاب کردند و حالا در پایان پنج ماه از سال جدید، نگاهی به میزان بازدهی سرمایه‌گذاری خود دارند.

حال اگر شما جزو افرادی بودید که در این مدت، برای سرمایه‌گذاری، یکی از بازار‌ها (مسکن، خودرو، ارز، طلا، سکه، سپرده بانکی، بورس و ...) را انتخاب کردید، در پایان این پنج ماه، چه میزان بازدهی از سرمایه‌گذاری خود، به دست آورده‌اید؟

آیا از انتخاب خود راضی هستید؟

برای مدت باقی مانده از سال، چه برنامه ای دارید؟ آیا همچنان در بازار فعلی، فعال خواهید بود یا سرمایه خود را از بازار پنج ماه اخیر، خارج و به گزینه دیگری برای سرمایه‌گذاری فکر می‌کنید؟

برای نمونه، اگر فعال بازار سرمایه هستید، این روز‌ها با عبور از پنج ماه سرمایه‌گذاری بورسی، از انتخاب خود (سرمایه‌گذاری در بورس) رضایت دارید؟ و یا اگر در این مدت در بازار ارز یا مسکن، سرمایه‌گذاری کرده‌اید، به سود پیش‌بینی شده خود، دست یافته‌اید؟

به نظر شما، گزینه جذاب برای سرمایه‌گذاری در اقتصاد ایران، چیست؟

پنج‌ماهه رویایی، در کدام بازار به ثبت رسیده است؟
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار