مدیرکل دارو سازمان غذاودارو گفت: قیمت اکتمرا ایرانی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شد و توزیع آن در بیمارستان‌ها آغاز شده است.
کد خبر: ۸۹۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶ 23 August 2020

قیمت اکتمرا ایرانی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شد/ آغاز توزیع اکتمرا برای درمان بیماران کرونایی

به گزارش تابناک سمنان: حیدر محمدی مدیرکل اداره دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با بیان اینکه قیمت اکتمرای ایرانی مشخص شد، گفت: ارزانترین اکتمرا یا توسیلیزومب در دنیا ۵۴۰ یورو قیمت دارد و ما در سازمان غذا و دارو اکتمرا ایرانی را یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت گذاری کردیم.

آغاز توزیع اکتمرای ایرانی در بیمارستان‌ها

محمدی با اشاره به توزیع اکتمرا ایرانی در بیمارستان‌ها بیان کرد: توزیع اکتمرای ایرانی از پنج شنبه هفته قبل در بیمارستان‌ها آغاز شده است و توزیع آن در بیمارستان‌ها ادامه دارد.

مدیرکل اداره دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو درباره صادرات اکتمرا بیان کرد: ظرفیت تولید در حال افزایش است و ما تا زمانی که نیاز داخل کشور تامین نشود اجازه صادرات نمی دهیم.

توزیع دو محموله رمدسیویر در بیمارستان‌ها

مدیرکل اداره دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به توزیع محموله‌های بعدی رمدسیویر ایرانی در بیمارستان‌ها تصریح کرد: توزیع ۳۰ هزار عدد رمدسیویر از پنج شنبه هفته قبل آغاز شده است همچنین ۵۰ هزار عدد رمدسیویر هم از امروز در بیمارستان‌ها توزیع می‌شود.

محمدی با اشاره به قیمت داروی رمدسیویر برای درمان بیماران مبتلا به کرونا توضیح داد: قیمت داروی رمدسیویر وارداتی بین یک میلیون ۱۰۰ تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت رمدسیویر ایرانی ۶۰۰ هزار است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار