کد خبر: ۸۹۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۲ 25 August 2020

نماینده فوتبال خوزستان در مسابقات جام حذفی، در دیدار مرحله نیمه نهایی این پیکارها به مصاف حریف سرسخت خود می‌رود تا روند صعودی خود در این رقابت ها را ادامه دهد.

 مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور در حالی برگزار می‌شود که تیم نفت مسجدسلیمان بیرون از خانه برابر تراکتورسازی تبریز به میدان می‌رود تا با یک بازی درخشان‌‍ و کسب پیروزی در این دیدار دل هوادارانش را شاد کند.

تیم نفت مسجدسلیمان در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر مقابل پارس جنوبی صف آرایی کرد که با ارائه یک بازی درخشان و نفسگیر برابر این تیم به برتری رسید و این امر باعث شد نفتی‌ها با یک خاطره خوش مسابقات لیگ برتر را به پایان برسانند هر چند بازیکنان و اعضای این تیم، به دلیل پرداخت نشدن دستمزدشان معترض هستند و تنها صحبت های تارتار موجب شد تا آنها راضی به حضور در برابر تراکتور شوند.

تیم نفت مسجدسلیمان که با انبوهی از مشکلات رو به رو است در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر عملکرد خیره کننده ای داشت و نتایج بسیار خوبی کسب کرد. شاگردان تارتار در پایان رقابت ها با کسب ۳۸ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفتند در حالی که حتی خوشبین‌ترین طرفداران نفت تصور نمی کردند که تیمشان در نیمه بالایی جدول قرار گیرد.

زردپوشان زاگرس نشین به لحاظ مالی وضعیت مناسبی ندارند و اگر مسئولان شهرستانی و استانی نتوانند بودجه این تیم را تامین کنند،نفت مسجدسلیمان برای فصل آینده با مشکل جدی رو به رو خواهد بود و این موضوع اعتراض هواداران متعصب نفتی را به همراه داشته است.

تیم نفت مسجدسلیمان در حالی به مصاف تراکتورسازی می‌رود که این تیم در رقابت های لیگ برتر نتایج دلخواه خود را کسب نکرد و این موضوع انگیزه نماینده تبریز را برای برد دوچندان می کند. تیم تراکتورسازی در این فصل با توجه به بازیکنانی که در اختیار داشت، عملکرد چندان خوبی نداشت و در نهایت با ۵۰ امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

بی شک شاگردان ساکت الهامی در بازی با نفت مسجدسلیمان به دنبال فرصت از دست رفته برای کسب سهمیه آسیایی هستند تا از این طریق دل هوادارانشان را شاد کنند اگرچه تیم نفت مسجدسلیمان نشان داده که در بازی های بیرون از خانه تیم دست و پا بسته ای نبوده و سخت به حریفان باج می دهد.

شاگردان تارتار تنها با ۶ شکست یکی از تیم های حاضر در لیگ بودند که کمترین باخت را در رقابت‌های این فصل داشته که این موضوع نشان از خط دفاع قدرتمند نفت مسجدسلیمان دارد، در سوی مقابل تراکتورسازی با ۳۱ گل زده از خط هجومی خوبی برخوردار است.

بدون تردید نفت مسجدسلیمان پدیده این فصل رقابت های لیگ برتر به شمار می رود، تارتار در لیگ نوزدهم هدایت نفت مسجدسلیمان را قبول کرد و توانست تیمی را که هرسال ازجمله کاندیداهای سقوط به لیگ یک بود به رتبه های بالای جدول  و در جام حذفی به جمع چهار تیم برتر مسابقات برساند.

مسئولان نفت مسجدسلیمان تمایل بسیاری برای همکاری با تارتار برای فصل آینده دارند اما این مربی اعلام کرده که با شرایط کنونی (نبود پول) میلی به ادامه حضور در نفت مسجدسلیمان ندارد. بی شک اگر مشکلات مالی نفتی ها برطرف می شد این تیم نتایج بهتری در لیگ کسب می کرد همچنین بازیکنان و کادر فنی تمایل بیشتری برای فعالیت در این تیم داشتند.

دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و نفت مسجدسلیمان روز سه شنبه چهارم شهریورماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار